בשל פרשת ההתנהגות הפוגענית שלו כלפי נשים, ארז דריגס הודיע להנהלת האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה כי לא יגיע לטקס, למרות מועמדויותיו לפרסים על השחקן הראשי והתסריט בסדרה קומית על "חזרות". "על אף שאני שמח בבחירת חברי האקדמיה להעמיד את 'חזרות' והאנשים שמאחורי יצירתה לקטגוריות רבות בפרס השנה, אני לא מרגיש שזה יהיה נכון מצידי לנכוח בטקס", כתב דריגס.
2 צפייה בגלריה
ארז דריגס, מתוך "חזרות"
ארז דריגס, מתוך "חזרות"
ארז דריגס, מתוך "חזרות"
(צילום מסך)
"זהו אירוע שנועד לחגוג את התוצרת האומנותית של השנה החולפת, ולצד הגאווה שלי בחלקי ביצירה, זו לא תקופה לחגיגות עבורי. אלה ימים של חשבון נפש, ועד שלא אסיים את התהליך הנוכחי ואת הסליחה והכפרה שלי בפרט מול הנשים שבהן פגעתי, אני מעדיף למשוך רגליי מאירועים פומביים ככל שניתן. אני מודה על הזכות ומאחל בהצלחה לכל המועמדים".
2 צפייה בגלריה
ארז דריגס ונועה קולר
ארז דריגס ונועה קולר
ארז דריגס ונועה קולר
(צילום: ורד אדיר)
הדברים מגיעים כשבוע לאחר פרסום המועמדויות לטקס פרסי הטלוויזיה, שייערך ב-11 באפריל, וכחודש וחצי לאחר פרסום תחקיר באתר "פוליטיקלי קוראת", שחשף שורה של עדויות של נשים נגד השחקן דריגס, שמצביעות על התנהלות בעייתית כלפי נשים. התחקיר התבצע בעקבות סטטוס בפייסבוק שכתבה העיתונאית אופיר סגרסקי, ובו טענה כי צפייה בתוכנית "חזרות" מעוררת בה טריגרים בשל הודעות בעלות תוכן מיני שדריגס נהג לשלוח לה בעבר, חרף בקשותיה שיפסיק. בעקבות הפוסט של סגרסקי הצטברו עדויות של נשים נוספות - בהן גם נערות - שתיארו מקרים דומים, ואף שלחו צילומי מסך שמוכיחים את טענותיהן.