סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", ...And Just Like That, ממשיכה לעורר באזז - והפעם בזכות הצטרפותו לקאסט של כריס נות', מי שגילם את אחת הדמויות האיקוניות ביותר בסדרה - מיסטר ביג.
4 צפייה בגלריה
סקס והעיר הגדולה
סקס והעיר הגדולה
סקס והעיר הגדולה
(צילום: Craig Blankenhorn)
הבשורות המפתיעות מגיעות לאחר דיווחים ראשוניים על כך שהשחקן אינו מתכוון להצטרף לסדרת ההמשך, ובכך הוא מצטרף לשרה ג'סיקה פרקר, שגילמה את זוגתו הטלוויזיונית קארי בראדשו, ולסינתיה ניקסון (מירנדה) וקריסטין דיוויס (שרלוט).
"אני מאושר לעבוד שוב עם כריס ב-...And Just Like That", אמר מייקל פטריק קינג, המפיק בפועל של הסדרה. "איך היינו יכולים לעשות פרק חדש בסיפור של 'סקס והעיר הגדולה' בלי מיסטר ביג שלנו?".
4 צפייה בגלריה
כריס נות'
כריס נות'
כריס נות'
(צילום: Getty Images)
4 צפייה בגלריה
מתוך "סקס והעיר הגדולה"
מתוך "סקס והעיר הגדולה"
מתוך "סקס והעיר הגדולה"
(צילום: HBO)
...And Just Like That, שתעלה בשירות הסטרימינג HBO מקס ותכלול עשרה פרקים, תעקוב אחר הגיבורות בשנות ה-50 לחייהן. מי שאינה צפויה לשוב כידוע היא השחקנית קים קטרל, שגילמה את סמנתה והודיעה כבר לפני שנים כי היא מתנגדת לכל חידוש של הסדרה וכי לא תיקח חלק בעיבודים הבאים.
כמו כן, בהמשך להתחייבותם של מפיקי הסדרה החדשה להפוך את התוכנית ל"מגוונת גזעית ולצבעונית כמו ניו יורק עצמה", לסדרה יצטרפו גם שרה רמירז (קאלי טורס מ"האנטומיה של גריי"), המזדהים כיום כנון-בינארים, בתפקיד צ'ה דיאז - הדמות הנון-בינארית הראשונה בסדרה, שתנחה פודקאסט שבו קארי לוקחת חלק.
4 צפייה בגלריה
שרה רמירז
שרה רמירז
שרה רמירז
(צילום: AP Newsroom)
הסדרה "סקס והעיר הגדולה" עלתה לראשונה ב-1998 ברשת HBO. במשך שש עונות היא עקבה אחר חייהן של ארבע הגיבורות, שהתחילו כרווקות בשנות ה-30 בניו יורק. לסדרה יצאו שני סרטים המשך במהלך השנים, שלא הצליחו לשחזר את הקסם של הסדרה המקורית וזכו לביקורות שליליות.