16 שנים לאחר שסיימה את שידוריה בטלוויזיה החינוכית, השבוע דווח ב"ידיעות אחרונות" כי "פרפר נחמד" תשוב למסך הקטן עם פרקים חדשים שיעלו בכאן חינוכית.
דודו זר, שהתרחק מאור הזרקורים ומתגורר בלוס אנג'לס עם אשתו בשש השנים האחרונות, שמח למשמע הבשורה על חזרתה של התוכנית האיקונית: "נחמד שהולכים לעשות את זה מחדש", סיפר בראיון לאולפן ynet, "אני מקווה שיעשו את זה טוב ונכון".
לא קיבלת טלפון מחברת ההפקות? לא עדכנו אותך? "לא התקשרו אליי. בכל זאת, אני חי בלוס אנג'לס ואני בן 71. אבל אני מאוד מקווה שיעשו את זה נכון ורגיש, כמו שזה היה אז".
1 צפייה בגלריה
ישמח לחזור. דודו זר ב"פרפר נחמד"
ישמח לחזור. דודו זר ב"פרפר נחמד"
ישמח לחזור. דודו זר ב"פרפר נחמד"
כשאתה אומר רגיש למה אתה מתכוון? "החשש שלי הוא שהם ייקחו את המותג שקוראים לו 'פרפר נחמד' ויעשו בו שימוש רק מבחינת המותג, ולא ישימו לב לתכנים. אני מאוד מקווה שיעשו את זה עם ליווי נכון של אנשים, ואני מברך על זה".
יש חשש שאולי הפרקים החדשים יתעלו על המקור? "חשש? לא. תקווה? כן. צילמנו את 'פרפר נחמד' במשך כמעט 25 שנים, הטכנולוגיה של אז והיום זה כמו שמיים וארץ, ואפשר לעשות דברים הרבה יותר טובים. אני מדבר רק על התכנים - היום אפשר לעשות את זה טוב, השאלה עם מי ובפיקוח של מי. אני מאוד אשמח לבוא כסבא של דודו".