רק אתמול (א') דווח כי גל גדות תגלם את המלכה קלאופטרה בעיבוד חדש של פטי ג'נקינס, וכבר הרשת סוערת בנוגע לליהוק. גולשים רבים טעו לחשוב שקלאופטרה הייתה שחורה, ועל כן יצאו נגד הליהוק. "הייתי שמחה לראות קלאופטרה כהה יותר משקית נייר חומה, כי זה היה הרבה יותר מדויק היסטורית", צייצה גולשת בטוויטר. היא לא הייתה לבד, וגולשים רבים מיהרו לגנות את הליהוק ולטעון כי הוליווד שוב מוחקת תרבויות. מה שהם לא טרחו לבדוק זה את המוצא והמראה של קלאופטרה - שהייתה יווניה ולבנה.
"אני הולכת להגיד את זה פעם אחת ואני לא אגיד את זה שוב, קלאופטרה הייתה יווניה. כן, היא הייתה שליטה מצרית, אבל המוצא שלה היה יווני עם מקורות פרסים וסורים. כל האנשים שמגיבים נגד הם לא מלומדים. לגל גדות מגיע את התפקיד הזה", כתבה גולשת שיצאה להגנת הליהוק והעובדות ההיסטוריות.
גולש נוסף כתב ועקץ את תרבות ה-WOKE דרך כך: "אנשים כועסים כי גל גדות, שהיא לא שחורה, מגלמת את קלאופטרה, שגם לא הייתה שחורה".
מלבד הויכוח בנוגע לצבע העור שלה, גולשים מהעולם הערבי מיהרו לגנות את הליהוק של גדות הישראלית וטענו כי מדובר בניכוס תרבותי. "מי המטומטם בהוליווד שחשב שזה רעיון טוב ללהק שחקנית ישראלית לקלאופטרה במקום שחקנית ערבייה מהממת. תתביישי לך גל גדות, המדינה שלך גנבה אדמות ערביות ואת גונבת לנו תפקידים קולנועיים", צייצה עיתונאית בשם סמירה קאהן.
גולש נוסף כתב: "למה לא ללהק מישהי עם דם צפון אפריקני. כל כך נמאס לי משחקניות לבנות וישראליות שלוקחות תפקידים של ערבים. גל גדות לא אמורה להיות קלאופטרה".