בחזרה לזירת הרצח: אחרי שירדה מהאוויר ב-2013 אחרי שמונה עונות, סדרת הדרמה המצליחה "דקסטר" חוזרת למסך לעונה אחת בלבד עם 10 פרקים חדשים. מייקל סי הול, שגילם את דמותו של דקסטר מורגן - חוקר במשטרת מיאמי המנהל חיים כפולים כרוצח סדרתי, יחזור לסדרה וישמש גם כמפיק.
2 צפייה בגלריה
מייקל סי הול
מייקל סי הול
מייקל סי הול
(Pascal Le Segretain/Getty Images)
על פי הדיווחים, העונה החדשה תמשיך מאיפה שעצרה העונה האחרונה, בה דקסטר גזר על עצמו חיי בידוד כחוטב עצים. ההפקה אמורה להתחיל בתחילת השנה הבאה ולעלות לשידור ב-2021 ברשת הכבלים האמריקנית שואוטיים, ששידרה את הסדרה המקורית בין השנים 2006 ל-2013.
"רצינו לחזור לדמות של דקסטר רק אם היינו מוצאים דרך יצירתית שהייתה ראויה לסדרה המבריקה והמקורית הזו" מסר נשיא שואוטיים, גארי לווין, "ובכן, אני שמח לדווח כי התסריטאי קלייד פיליפס ומייקל סי הול מצאו זאת, ואנחנו לא יכולים לחכות עד שנצלם ונראה לעולם".
2 צפייה בגלריה
דקסטר
דקסטר
דקסטר
(צילום מסך)
סי הול, שהיה מועמד חמש פעמים לאמי וזכה בגלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך על תפקידו כדקסטר, התמודד עם סרטן הלימפומה במקביל לצילומי הסדרה ב-2010, ולאחר שהחלים המשיך לצלם את הסדרה עד ירידתה מהמסך ב-2013. בשנים האחרונות שיחק במיני סדרה "מוגנים" של נטפליקס ובסרט The Report עם אדם דרייבר.