אחרי שחברת הכנסת תהלה פרידמן העבירה ביקורת על הקליפ החדש של עדי ביטי וכתבה כי הוא מחזק את תרבות האונס, הזמרת שלחה לה מכתב התראה באמצעות עורכי דינה, בו היא דורשת ממנה להסיר את חסינותה.
ביטי שלחה באמצעות עורך דינה שלומי וינברג מכתב התראה לפני נקיטת הליכים ובו נכתב כי "בדברים חמורים אלו הוצאת לשון הרע קשה וחריפה", והוסיפו כי מדובר "בדברי הבל פופוליסטיים על גבול ההסתה".
1 צפייה בגלריה
מתוך הקליפ
מתוך הקליפ
מתוך הקליפ
(צילום מסך)
עוד נכתב כי ביטי "אינה מחזקת את תרבות האונס, וודאי שאינך יכולה לתלות בה ביצוע מעשים פלילים שאין ולא כלום בינם לבינה. למעשה, פרסומייך הם ניסיון טהרני ומגושם לקושש רייטינג על חשבונה באופן פופוליסטי, זול ומביש".
עורכי דינה של ביטי מפצירים בח"כ פרידמן לוותר על חסינותה, שכידוע מונעת תביעת דיבה נגדה בגלל היותה חברת כנסת. "נבחן האם תמשיכי לעמוד מאחורי הדיבה החמורה והשקרית שפרסמת".
כזכור, חברת הכנסת מטעם מפלגת כחול לבן כתבה בחשבון הטוויטר שלה ביקורת קשה על הקליפ החדש של עדי ביטי, שבו נראית אישה עירומה למחצה כשגופה מכוסה בסושי. "גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. עובדה. עדי ביטי", כתבה פרידמן, "אני יודעת שהמטרה היתה שנצייץ ונדבר על זה, תאמינו לי שהייתי מעדיפה לא לתת לה את התענוג. אבל אני יודעת שהילדים שלי יראו את זה בכל מקרה. זו לא תרבות. לא אמנות. זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו. להיפגע ולפגוע. מחליא".
ביטי לא נשארה חייבת והגיבה בחריפות: "נגמרה הקורונה? חשבנו שיש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום, מפעלי חיים של אנשים קורסים - והגברת תהלה בזה עוסקת. עצוב לנו שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או הטאליבן". על התגובה הזאת נשפטה ביטי בצה"ל ל-5 ימי מחבוש על תנאי.
תגובתה של חברת הכנסת פרידמן טרם נמסרה.