הקורונה החזירה את לירז צ'רכי לסרטים ישנים. תוך כדי עבודתה על אלבומה החדש בפרסית, Zan, שהוקלט עם מוזיקאים איראנים, היא הרחיבה את אופקיה והאזינה לאמנים נוספים מהלייבל שלה. ברשימת ההמלצות שלה, היא לא שוכחת גם לפרגן לבן הזוג על הסדרה החדשה שעולה בכאן בהשתתפותו.
1 צפייה בגלריה
לירז צ'רכי
לירז צ'רכי
"אני מוצאת את עצמי חוזרת לסרטים הישנים". לירז צ'רכי
(צילום: רונן פדידה)
המלצות צפייה: "קיבלתי הצצה לשני הפרקים הראשונים של 'שעת נעילה' שתעלה ממש בקרוב בכאן. חוץ מזה שתום (אבני - מ"ה), בן זוגי, עושה שם תפקיד מרגש, הסדרה מרהיבה ומטלטלת. חובת צפייה. מאוד אהבתי והצלחתי מלהבחין בחיבור של הבמאי ירון זילברמן עם השחקנים. אפשר מיד להבין שהם נכנסו לדקויות התקופה והמורכבות של כל דמות".
"מבחינת סרטים, אני תמיד אוהבת לחזור ל'הולך בדרכי'. בעיקר עכשיו, כשאין בתי קולנוע, אני מוצאת את עצמי חוזרת לסרטים ישנים. אני מאוד אוהבת את המוזיקה של ג'וני קאש, את האישיות שלו ואת סיפור חייו. משחק אותו חואקין פיניקס, שלתחושתי נפגשנו באיזה גלגול. וברצינות, המשחק שלו ושל ריס ווית'רספון מופתי. אני יכולה להזדהות עם האתגרים שלא חסרים בעולם המוזיקה בזמן אני חולמת חלום כל כך גדול".
המלצות האזנה: "וואו, מאיפה להתחיל? בשביל לקצר, אני ממליצה לכולם להיכנס לפלייליסט של הלייבל Glitterbeat, שבו אני גם מיוצגת. הם מיוחדים בבחירת מוזיקאים מכל העולם, ויש שם באמת עולם שלא נגמר. התחברתי בזמן האחרון לאלבום של להקת Tootard".
המלצה כללית לסיום - מה את עושה כדי להירגע מהמצב? "אמבטיה! ואז יורדת לסטודיו שלי לנגן קצת".