תוכנית דוקומנטרית חדשה תתעד את חיפושו של מיליארדר יפני אחר בת זוג שתצא איתו למסע מסביב לירח. יוסאקו מאזאווה מחפש נשים רווקות, מעל גיל 20 שיסכימו להצטלם לדוקו Full Moon Lovers ולבסוף לטוס עימו ב-2023 לירח כנוסעים הראשונים בחללית של ה-SpaceX (חברתו של אילון מאסק).
3 צפייה בגלריה
יוסאקו מאזאווה
יוסאקו מאזאווה
יוסאקו מאזאווה
(צילום: AP)
מאזאווה, שמכר לאחרונה את קמעונאית קניות האונליין Zozo והונו מוערך בכ-2 מיליארד דולרים, נערך בימים אלה לצילומי התוכנית הדוקומנטרית החדשה ברשת AbemaTV, שתתעד גם את החיפוש אחר הפרטנרית המושלמת וגם את המסע המשותף שלהם. המתמודדות על התפקיד חייבות "להתעניין בנסיעה לחלל ולהסכים לקחת חלק בהכנות לכך" ולהיות "שוחרות שלום". ההרשמה תיסגר ב-17 בינואר ולקראת סוף מרץ יבחר היזם המצליח את האחת.
"כשתחושות בדידות וריקנות מתחילות להציף אותי לאיטן, ישנו דבר אחד שאני חושב עליו: הרצון לאהוב אישה אחת", כתב מאזאווה באתר הרישום למתמודדות. "אני רוצה למצוא פרטנרית לחיים. עימה, אני רוצה לצעוק את אהבתנו ולקרוא לשלום עולמי מהחלל החיצון".
3 צפייה בגלריה
יוסאקו מאזאווה ואילון מאסק
יוסאקו מאזאווה ואילון מאסק
יוסאקו מאזאווה ואילון מאסק
(צילום: AP)

3 צפייה בגלריה
יוסאקו מאזאווה
יוסאקו מאזאווה
מחפש את האחת. המודעה של יוסאקו מאזאווה
מאזאווה בן ה-44 גרוש ולו שלושה ילדים מנישואים קודמים, לאחרונה נפרד מחברתו המפורסמת, השחקנית היפנית אייאמה גוריקי. לרגל חיפושיו אחר אהבה חדשה הוא מתכנן להטיס עימו גם קבוצת אמנים, במטרה לעורר בהם השראה ליצור על בסיס החוויה, בניגוד אליו, הם כנראה לא יצטרכו לשלם על הנסיעה.
המיליארדר היפני ידוע כמי שיודע לעורר סנסציות, הוא חתום על הציוץ הוויראלי ביותר בהיסטוריה משנת 2019, במסגרתו הציע לחלק 100 מיליון ין, למי שישתף את הציוץ שלו. בתחילת השנה, ניסה לשחזר את ההישג והציע לחלק מיליארד ין.