ניק קורדרו, שחקן ברודווי שהיה מועמד לפרס טוני וכיכב בשורה של מחזות זמר, הלך לעולמו בגיל 41, בבית החולים בלוס אנג'לס כתוצאה מסיבוכים רפואיים של וירוס הקורונה. "לאלוהים יש מלאך נוסף בגן עדן עכשיו", כתבה אשתו אמנדה קלוץ כשהודיעה על מותו ברשתות.
1 צפייה בגלריה
ניק קורדרו
ניק קורדרו
ניק קורדרו
(AP Images)
קורדרו אושפז בסוף מרץ ומת אתמול (א') לאחר כ-90 ימי אשפוז שכללו סיבוכים רבים בהם מיני-שבץ וקרישי דם, הוא היה מורדם ומונשם ורגלו הימנית נכרתה. אשתו דאגה לשלוח לו בכל יום סרטונים שלה ושל בנו בן השנה, אלביס, ותיעדה את מצבו ברשתות החברתיות - מעריצים רבים הצטרפו אליה בניסיון להעירו מהתרדמת באמצעות שירה וריקודים. במקביל, קמפיין מימון המונים גייס מעל ל-600 אלף דולר לכיסוי ההוצאות הרפואיות הרבות של קורדרו, ואנשי התעשייה התגייסו לסייע לשחקן.
הוא נודע בזכות גובהו וקסמו ונהג לשחק תפקידים של גברים קשוחים. בין היתר כיכב קורדרו בתפקיד ארל בלהיט של ברודווי Waitress, ובתפקיד סוני במחזמר A Bronx Tale. את אשתו הוא הכיר במחזה Bullets Over Broadway - אדפטציה בימתית לסרטו של וודי אלן משנת 1994. הוא היה מועמד לפרס טוני על תפקידו כצ'יץ', גנגסטר עם לב, במחזמר. אך קורדרו לא הסתפק בבמה של ברודווי והופיע מדי פעם גם בטלוויזיה בסדרות כמו "חוק וסדר" ו"שוטרים בדם", ובסרט "פורשים בסטייל" משנת 2017.
הבמאי מייקל מוריץ ספד לו: "אני עצוב מאוד לאבד כזה חבר נפלא ושותף מוזיקלי", וג'סי מולר שכיכבה לצדו על הבמה כתבה "שבורת לב אפילו לא מכסה את זה".
שורה של שחקני ברודווי נדבקו בנגיף הקורונה בחודשים האחרונים והמחזאי זוכה פרס הטוני, טרנס מקנלי, הלך לעולמו במרץ כתוצאה מסיבוכים של הנגיף.