כשבועיים לאחר שהודיעו כי "וונדר וומן 1984" יופץ על המסך הקטן של HBO מקס במקביל לבתי הקולנוע ברחבי העולם, אולפני האחים וורנר יוצאים הערב (ה') בהכרזה דרמטית אף יותר - כל סרטיהם המתוכננים לשנת 2021 יופצו גם הם בפלטפורמת הסטרימינג המדוברת.
3 צפייה בגלריה
מתוך "מטריקס"
מתוך "מטריקס"
מתוך "מטריקס"
על פי אסטרטגיית ההפצה החדשה שלהם, סרטים כמו "מטריקס 4", "חולית", "טום וג'רי", "גודזילה נגד קונג" וסרטי ההמשך של "יחידת המתאבדים" ו"ספייס ג'אם: מורשת חדשה", יהיו זמינים לצפייה עבור מנויי HBO מקס במשך 31 ימים. בתום התקופה, הסרטים ימשיכו להיות מוקרנים רק בבתי הקולנוע.
השירות, כזכור, זמין בארצות הברית בלבד. בשאר המדינות, בהן ישראל, יופצו הסרטים בבתי הקולנוע - בהנחה שאלה כבר נפתחו לאחר השבתה ממושכת בעקבות התפרצות נגיף הקורונה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)
עבור HBO מקס, שעלה בחודש מאי האחרון ומתחרה בענקיות כמו נטפליקס, דיסני פלוס, אמזון פריים, אפל TV פלוס, הולו ועוד - מדובר בצעד שהופך אותו לשחקן משמעותי בענף. אולם עבור בתי הקולנוע בארצות הברית, שנמצאים במצב אנוש, מדובר במכה קשה - ואולי אף קטלנית. בימים אלה, יותר מ-60 אחוז מבתי הקולנוע בארצות הברית נסגרו לקהל, והמספר עלול לטפס במידה ומספר הנדבקים יזנק במהלך החגים הקרובים. אלה מביניהם שנותרו פתוחים נמצאים על גבול פשיטת רגל.
יו"ר ומנכ"לית וורנר מדיה, אן סרנוף, התייחסה למודל החדש כאל "תוכנית חד-שנתית מיוחדת". עם זאת, בכירים בחברה הדגישו כי היוזמה אינה צפויה להימשך מעבר לשנת 2022. מבחינתם, זהו פיתרון זמני בלבד ותגובה למשבר העולמי המתמשך.
3 צפייה בגלריה
מתוך "יחידת המתאבדים"
מתוך "יחידת המתאבדים"
מתוך "יחידת המתאבדים"
"אנו חיים בתקופה חסרת תקדים שמאלצת אותנו לחשוב על פתרונות יצירתיים, כולל היוזמה החדשה הזו של קבוצת סרטי האחים וורנר", אמרה סרנוף. "אין מישהו שמחכה יותר מאיתנו לשובם של הסרטים למסך הגדול...אך עלינו לאזן זאת עם המציאות, לפיה רוב בתי הקולנוע בארצות הברית יפעלו ככל הנראה במתכונת מצומצמת במהלך 2021".