עוד לא הספקנו להתאושש מהעונה האחרונה של "האח הגדול", וכבר אנחנו מתבקשים לחדש את מאגרי הצומי לטובת "זוג מנצח VIP", שהעונה השלישית שלה עלתה אתמול (ב') ברשת. זה נכון, תחלואת הקורונה אמנם מורידה הילוך אבל ענייני פרנסה עדיין מעיקים על לא מעט מאיתנו, והמעט שאנחנו יכולים לעשות הוא לספק לפליטי הריאליטי שהולכים ומתרבים את הג'וב הבא שלהם. ואם מה שצריך זאת תיבת נח שתסדר את כל אנשי ה-VIP בזוגות ותעסיק אותם בהפעלות עד שהתיבה תחולץ מתעלת סואץ ותמצא יבשה, אז נסתום את האף ונעשה את זה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "זוג מנצח VIP"
מתוך "זוג מנצח VIP"
בדיחות בסגנון "אשתי". מתוך "זוג מנצח VIP"
(צילום מסך, רשת)
את "זוג מנצח VIP", פורמט שבו מתחרים זוגות על התואר "מערכת היחסים המוצלחת מכולן", ירשה רשת מערוץ 10 זכר ערוץ לברכה, שאכסן את שתי העונות הראשונות. נדמה שלפחות פה מנסה הזכיינית לעשות את מה שהתיימרה לבצע ב"אח הגדול": אם שתי העונות הראשונות של "זוג מנצח" נפתחו במשימות כמו פשפוש בערימת צואה או גריסת בולבולים, הפעם הגברים התבקשו לרקוד סמבה בזמן שענו על שאלות הקשורות לזוגיות שלהם. מישהו עשה ניקיון פסח, ואם לשפוט על פי הפרק הראשון הוא אפילו קצת הצליח.
"זוג מנצח" באה להיות מי שהיא - טראש סלבריטאי מבדר לפרקים, שלנצח ינוע כמטוטלת בין קלישאות בסגנון "אני פה בגלל אשתי", בדיחות עבשות על גברים ונשים במערכות יחסים מצד אחד (מתי יבוא הגבר שיתלונן שהאישה לא זוכרת את יום הנישואים?) ורגעים משעשעים מצד שני. על האחרונים אחראי בעיקר הליהוק, שבעונה הזאת נראה מוצלח יותר מבעונות הקודמות: איגי וקסמן ועתי שולברג (פליט "האח" וחתיך הורס) חמודים להפליא יחד; בן זיני (פליט "האח") וטיילור, שקצת אחרי סיום הצילומים הפרידו כוחות, עובדה שהופכת את הצפייה בהם לחוויה קרינג'ית במיוחד; וגם מני ממטרה (תקווה מ"דוד ותקווה"!) ופרלה אשתו, תואמת דנה סמו.
3 צפייה בגלריה
מתוך "זוג מנצח VIP"
מתוך "זוג מנצח VIP"
נשלחה לאוהל. טל גלבוע ב"זוג מנצח VIP"
(צילום מסך, רשת)
אורחים נוספים: אדל בספלוב (מדלגת ריאליטי סדרתית) ומאץ'; מיכאל וספיר שירן, ששובצו בחסות הטייטל המעורפל, "כוכבי רשת"; יחיאל "המוח" חזן ואשתו אביבה, האנשים שהעניקו לעולם את אורן חזן; איציק זוהר וחברתו האיטלקייה לאורה; וטל גלבוע, זוכת "האח" (ויועצת ראש הממשלה לענייני בעלי חיים, אם כי הייתי מתעדפת משרה לייעוץ בענייני בני אדם) והבחור הנוכחי שלה, על תקן גלולת ההרגעה. במקרה שלהם נחיצותה של הגלולה התבררה כבר בפרק הראשון, כיוון שגלבוע ובן הזוג התבקשו לישון באוהל ליד הבריכה משל היו אחרוני המחנאים, בזמן שכל השאר ישנו במיטות נוחות בחדרי מלון.
3 צפייה בגלריה
מתוך "זוג מנצח VIP"
מתוך "זוג מנצח VIP"
מתוך "זוג מנצח VIP"
(צילום מסך, רשת)
כדי לסבך את אילן היוחסין, צורפה אל איתי תורג'מן בגזרת ההנחיה האקסית שלו מימי "הישרדות" העליזים, אנה ארונוב. כעת האחרונה, שלא מזמן מצאה את אב ילדה העתידי בתוכנית ריאליטי משלה, מקדימה את חתן בר המצווה תורג'י בצעד או שניים: היא כבר נשואה ובהיריון, בעוד שהוא עדיין משוטט ברווקותו ומחכה לעונה הבאה של "חזרות". צילומי העונה הזאת, למי שמתפעל מהלוקיישן האקזוטי, החלו בברזיל במרץ בשנה שעברה, עיתוי עגום למדי שמהר מאוד החזיר את ההפקה והמתחרים לארץ כדי לעמוד במשימה העיקרית: להמשיך בצילומים בלי למות מקורונה. בברזיל או בארץ, "זוג מנצח" מודעת לעובדה שהיא עוד ממלאת מקום בלוח השידורים, ועם עריכה עליזה, קצת חיכוכים זוגיים וטל גלבוע מתרעמת על השינה באוהל, היא תעביר לכם זמן מת מל הטלוויזיה בזמן שהמוח שלכם ילך לישון.