השחקן הבריטי אידריס אלבה ("לות'ר", "הסמויה") הודיע הערב (ב') בחשבון הטוויטר שלו שהוא נדבק בנגיף הקורונה. "הבוקר נבדקתי חיובית ל-Covid 19", הוא כתב, "אני מרגיש בסדר, כרגע אין לי סימפטומים אבל בודדתי את עצמי מאז שגיליתי שייתכן ונחשפתי לוירוס. תישארו בבית ותהיו הגיוניים. אני אמשיך לעדכן אתכם במצבי. בלי פאניקה".

בסרטון שהוא צירף לציוץ, לצד אשתו סברינה שלא נבדקה, הוא סיפר שביום שישי האחרון הוא נחשף לאדם שהתברר כי חלה בנגיף. מאז הוא החליט לשים את עצמו בבידוד והיום התקבלה התוצאה החיובית של הבדיקה שלו: "קיבלתי תוצאות חיוביות לבדיקת הקורונה. כן, זה חרא. אני בסדר", אמר, ואז ניצל את מעמדו כדי להגביר מודעות למחלה ולדרכים שצריך להתמודד איתה: "זה רציני. הגיע הזמן שנתחיל לחשוב על המרחק בינינו ונדאג לשטוף ידיים. חוץ מזה יש אנשים שלא מראים סימפטומים אז צריך להיזהר". בנוסף הסביר את החלטתו לחשוף את דבר המחלה לעולם: "סיפרנו למשפחה ולעמיתים שלנו כי שקיפות הוא הדבר הנכון לעשות עכשיו". את הסרטון הוא סיים עם מסר אופטימי: "אנחנו חיים בעולם מפולג ועכשיו זה הזמן לחשוב על סולידריות ולחשוב אחד על השני. זה אמיתי. תישארו חיוביים ואל תיכנסו לפאניקה".
אלבה הוא לא השחקן הראשון שנבדק לנגיף. ביום חמישי האחרון נודע כי גם טום הנקס ואשתו ריטה ויליסון נדבקו בווירוס. אחרי אשפוז בבית חולים באוסטרליה, היום דווח כי השניים נשלחו לבידוד ביתי.