יותר מ-30 שנה לאחר מותו, פורסם היום (ה') שיר חדש של להקת קווין - בקולו של פרדי מרקורי המנוח. השיר, שנקרא Face it Alone, הושמע בבכורה בתחנת הרדיו של BBC. האזינו לשיר:
השיר עוסק בשינויים וביכולת של בני האדם להתמודד איתם בכוחות עצמם. מכיוון שכל אדם הוא "בעל ביתו" כך גם ההתמודדות היא אינדיבידואלית כשם השיר: "עליך להתמודד עם זה לבדך". בשיר, שמאופיין בסגנון מינימליסטי עם צלילי סינתיסייזרים מלודיים המלווים את מרקורי ברקע, בשונה משירי הלהקה המורכבים והמוכרים.
ביוני האחרון חשפו לראשונה חברי להקת קווין הנותרים, הגיטריסט בראיין מיי והמתופף רוג'ר טיילור, כי הם גילו שיר חבוי של הלהקה, שלא פורסם מעולם, שביצע בקולו מרקורי. בריאיון אז לתחנת הרדיו של BBC, אמר טיילור כי "למעשה, זוהי תגלית אמיתית. זה מהסשנים של The Miracle", בהתייחסו לאלבום האולפן ה-13 של הלהקה שיצא ב-1989.
"זה די התחבא בגלוי", סיפר אז מיי. "הבטנו בזה פעמים רבות וחשבנו 'הו לא, אנחנו לא באמת יכולים להציל את זה'. אבל למעשה, נכנסנו לשם שוב והצוות הטכני הנפלא שלנו אמר, 'אוקיי, אנחנו יכולים לעשות את זה ואת זה'. זה קצת כמו לתפור דברים זה לזה. אבל זו יצירה יפהפייה ונוגעת". "זו יצירה מלאת תשוקה", הוסיף טיילור.
1 צפייה בגלריה
פרדי מרקורי
פרדי מרקורי
פרדי מרקורי
(AP)
בשנים האחרונות מופיעה קווין, בהובלת מיי וטיילור, יחד עם הזמר אדם למברט אשר מחליף את מרקורי בשירה. הבסיסט המקורי של הלהקה, ג'ון דיקון, עזב אותה ב-1997 וניתק את קשריו עם טיילור ומיי.