ווילי גרסון, הידוע בעיקר מתפקידו בסטנפורד בלאטץ' בסדרת הטלוויזיה "סקס והעיר הגדולה", הלך לעולמו בגיל 57. סיבת המוות לא פורסמה, אך מייקל פטריק קינג, מפיק הסדרה, אמר בהצהרה אתמול (שלישי) כי גרסון היה חולה.
2 צפייה בגלריה
ווילי גרסון
ווילי גרסון
ווילי גרסון
(AP)
"משפחת 'סקס והעיר הגדולה' איבדה אחד משלה. וולי גרסון המדהים שלנו. הרוח והמסירות שלו לעבודתו היתה נוכחת בכל יום צילום", אמר קינג והתייחס לצילומי סדרת ההמשך שהתקיימו לאחרונה. "הוא היה שם נתן לנו את כל כולו אפילו שהיה חולה. שלל מעלותיו כשחקן ובן אדם יחסרו לכולם. ברגע העצוב והאפל הזה אנחנו מתנחמים בזיכרון השמחה והאור שלו".
גרסון שבה את לב הצופים בסדרה האהובה של HBO שעלתה בשנת 1998 ורצה במשך שש עונות. בתפקידו כסטנפורד, סוכן הכוכבים, הוא שיחק את החבר הקרוב של הדמות הראשית, קארי בראדשו (שרה ג'סיקה פארקר). גרסון שיחק גם בשני הסרטים שהמשיכו את הסדרה, והשתתף בצילומים לסדרת ההמשך, And Just Like That, שנמצאת בימים אלה בהפקה.
בהצהרה מטעם HBO נכתב: "ווילי גרסון היה בחיים כמו על המסך חבר מסור ואור בוהק לכולם. הוא יצר את אחת הדמויות האהובות בפנתיאון של HBO, והיה חבר במשפחה שלנו במשך כמעט 25 שנה. אנחנו עצובים מאוד על לכתו".
2 צפייה בגלריה
ווילי גרסון ושרה ג'סיקה פארקר
ווילי גרסון ושרה ג'סיקה פארקר
ווילי גרסון ושרה ג'סיקה פארקר
(AP)
וויליאם גרסון נולד בניו ג'רזי בשנת 1964. הקריירה שלו על המסך הקטן החלה בשנות השמונים המאוחרות וכללה תפקידים בכמה מהסדרות החשובות ביותר של שנות ה-90 וה-2000 לרבות "טווין פיקס", "חברים", "תיקים באפלה", "באפי ציידת הערפדים", "אלי מקביל" ואחרות. הוא מוכר גם מתפקידו כמוזי בסדרת המשטרה "צווארון לבן". גרסון הופיע גם על המסך הגדול וכיכב בין היתר בסרטים "משתגעים על מרי" ו-"להיות ג'ון מלקוביץ'".
השותפות שלו לסדרה "סקס והעיר הגדולה", נפרדו ממנו במילים מרגשות. סינתיה ניקסון שגילמה את מירנדה כתבה: "עצובה מאוד שאיבדנו את ווילי גרסון. כולנו אהבנו אותו ונהנו לעבוד איתו. הוא היה מצחיק בלי סוף על המסך ובחיים האמיתיים. הוא היה מקור אור וחברות...והוא תמיד היה מקצועי".
קים קטרל, שגילמה את סמנת'ה כתבה: "כאלו חדשות עצובות והפסד נוראי למשפחת 'סקס והעיר הגדולה', תנחומינו ונוח בשלום ווילי היקר".

מחוץ למסך גרסון היה תומך נלהב של אימוץ. בנו נתן, שאותו אימץ ב-2009, כתב: "אהבתי אותך כל כך אבא. נוח בשלום ואני כל כך שמח שהספקת לחלוק את כל ההרפתקאות שלך איתי והספקת כל כך הרבה. אני כל כך גאה בך. אני אוהב אותך תמיד. אבל אני חושב שהגיע הזמן שתצא להרפתקאה לבדך".