גל גדות טענה בתחילת החודש שנפגשה עם המנכ"לים המשותפים של החטיבה הקולנועית בדי-סי, ג'יימס גאן ופיטר ספרן, והשלושה סיכמו שיפתחו יחד את "וונדר וומן 3" - אולם הערב (ה') נטען ב"וראייטי" כי זהו אינו המצב.
2 צפייה בגלריה
וונדר וומן 1984
וונדר וומן 1984
מתוך "וונדר וומן 1984"
על פי מה שטען מקור ששוחח עם המגזין, הסרט השלישי של "וונדר וומן" כלל לא נמצא בפיתוח באולפני די-סי. בנוסף, לגאן או לספרן אין תוכניות כרגע להרים את הפרויקט כחלק מהיקום הקולנועי החדש והמתהווה שלהם מלבד הפריקוול Paradise Lost - סדרה שתעסוק בעולמן של האמזונות.
בריאיון ההוא שהעניקה גדות ל"קומיק בוק", היא אמרה ש"וונדר וומן 3" עדיין נמצא בתוכניות. "אני אוהבת לגלם את וונדר וומן", טענה אז. "זה תפקיד כל כך קרוב ויקר לליבי. מה ששמעתי מג'יימס ומפיטר הוא שאנחנו הולכים לפתח את 'וונדר וומן 3' יחד".
למעשה, בריאיון נוסף שהעניקה לאחרונה למגזין "פלאונט", היא הייתה אף נחרצת יותר ואמרה בין היתר שהובטח לה כי ההמשכון השלישי אודות דיאנה פרינס יפותח. "הוזמנתי לפגישה עם ג'יימס גאן ופיטר ספרן", סיפרה אז, "ומה שהם אמרו לי, ואני מצטטת: 'את בידיים הטובות ביותר. אנחנו הולכים לפתח את 'וונדר וומן 3' יחד איתך. אנחנו אוהבים אותך כוונדר וומן - אין לך מה לדאוג'. אז נותר רק להמתין".
2 צפייה בגלריה
ג'יימס גאן
ג'יימס גאן
ג'יימס גאן
(צילום: AP)
בינתיים ב"וראייטי" שללו את דבריה של הישראלית, כשנטען שם כי לא הובטח לה דבר לגבי "וונדר וומן 3" וכלל לא התקיימו שיחות על המשך דרכה בתפקיד במסגרת היקום הקולנועי של די-סי.
עד כה גדות הספיקה לגלם את דמותה של האמזונה מטמיסקירה שש פעמים - זה החל עם "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", לאחר מכן הגיעו שני סרטי סולו ("וונדר וומן" ו"וונדר וומן 1984"), שאותם ביימה פטי ג'נקינס, ובין לבין כיכבה גדות גם ב"ליגת הצדק", ולאחרונה עשתה שתי הופעות אורח ב"שאהזאם! 2: זעם האלים" ו"הפלאש".
עם זאת, עתיד דמותה כאמור נותר מעורפל, כשבתחילת השנה גאן וספרן חשפו את השלב הראשון בתוכנית השאפתנית שלהם, ובו גולת הכותרת - "סופרמן: מורשת" (בכיכובו של דייויד קורנסווט), שייצא לאקרנים ב-2025. טרם כניסתם של השניים לתפקידיהם הבכירים, גדות כבר החלה לעבוד יחד עם ג'נקינס על "וונדר וומן 3", אך אחת ההחלטות הראשונות שלהם הייתה להודיע לבמאית על סיום תפקידה, ובמקביל על הקפאת ההפקה.
בזמנו טענה ג'נקינס בטוויטר: "מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול לעשות כל דבר שיבקשו ממני. אבל הוסבר לי שאין שום דבר שאני אוכל לעשות כדי לקדם את הסרט. בדי-סי עושים עכשיו שינויים רבים, אז אני מבינה שההחלטות הללו יכולות להיות לא פשוטות עבורם".