שחף רז נחשב לאחד המתמודדים האהובים ביותר בעונה החולפת של "האח הגדול". איש הפרסום התל אביבי הפך מהר מאוד לאחד הפייבוריטים של הקהל והצליח להגיע עד הגמר, שם סיים במקום השלישי, אך מבחינתו זכה בכל הקופה, כשיצא מהבית עם פרס גדול הרבה יותר - אהבה ומערכת יחסים שנמשכת גם אחרי שהמצלמות כבו, עם לא אחרת מאשר הזוכה הגדולה של העונה, טליה עובדיה.
בריאיון לרן שריג ודנה ספקטור ב-ynet radio, סיפר רז על הקשר ביניהם, שמתחזק מיום ליום והאושר שמערכת היחסים הזו גורמת לו. האזינו לריאיון איתו.
"אני עיוור לגמרי ואני לא מכיר את עצמי, ואני מפחד ומרוגש ואני מת על זה", הוא אומר. "אני מאוהב, אנחנו ביחד, אני נטרף מהמסע של שנינו במובן הזה שאני רוצה להיות איתה עוד, ויש גם הרבה מן הבנה שלנו, של שנינו, שלי אותה ושלה אותי, ואני חושב ש'האח הגדול' ביסס את מערכת היחסים הזוגית שלנו. ועכשיו, בלי 'האח' אני לא יודע איך היינו שורדים, לא יודע מה היה יכול להיות ומה יהיה, וגם היא לא.
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
שחף וטליה. מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
"אני צריך ללמוד להילחם עליה, ואני עושה את זה עכשיו ומקבל מזה אנרגיות. אני חושב שזה חלק ממה שעובד בינינו כל כך טוב בדינמיקה בינינו. המשפחות שלנו מאוהבות יותר מאיתנו, זה היסטרי".
רז סיפר על ההחלטה שלו להיכנס לבית "האח", הסיבות שהביאו אותו לעשות זאת ואיך השפיעו הגירושים של הוריו על הדרך בה גדל והבחירות שעשה עד כה בחייו. "אני עובד על תהליך של לנסות להרגיש יותר מכל מיני דרכים. זה יותר איזה משהו שחי איתו, עצימות יותר נמוכה של רגשות", טען. "ההורים התגרשו כשהייתי בן 17, אבל מגיל 6 חווינו בבית מערכת זוגית לא בריאה, בעיות כלכליות קשות, אחד משפיע על השני וגורר את השני וזה יצר מן תחושה לא נעימה כל הזמן. לא היה לי מקום או סיבה לסלוח, כי הכעס היה כעס של ילד כי בסופו של דבר ההורים שלי עשו כל מה שהם יכלו כדי להעניק לנו חיים טובים".
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
"אני מאוהב". מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
"עכשיו אני בן 34. הייתה לי אהבה מאוד גדולה בין גיל 16 ל-20, אהבה שפגעה בי במובן טוב, במובן שנגעה בנקודות הנכונות והתמלא לי הלב. כי אני מבחינתי כבר חוויתי אהבה ואז עוברות השנים וזה לא קורה. המשפחה והבית של חברה שלי אז רק הוסיפו לפער בין מה שקורה אצלי בבית. לקח לי זמן להבין את הפערים האלו. נישואים יותר מאושרים, תא משפחתי יותר מלוכד. הכרתי מקרוב הרבה מקרי גירושים במשפחה, ממקור ראשון ושני - וזה משפיע. בשלב מסוים אתה מפסיק להאמין לכל ה'דיסני שיט' הזה".