אחרי שפיתחה זיהום חיידקי חמור, שהוביל לאשפוז של כמה ימים במחלקת טיפול נמרץ - מדונה שוחררה היום (ה') מבית החולים כשמצבה השתפר. לפי דיווח ה-CNN, הזמרת בת ה-64 הועברה כעת לביתה שבניו-יורק כשלא נשקפת סכנה לחייה.
1 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
מדונה
(צילום: EPA)
אמש נודע כי סיבוב ההופעות Celebration של כוכבת הפופ הענקית מדונה, שהיה אמור להיפתח ב-15 ביולי, נדחה בעקבות מצבה הרפואי. המנהל שלה, גיא עוזרי הישראלי, כתב כי "ביום שבת ה-24 ביוני, מדונה פיתחה זיהום חיידקי חמור שהוביל לאשפוז של כמה ימים במחלקת טיפול נמרץ. מצבה הבריאותי משתפר, אך היא עדיין נמצאת תחת טיפול רפואי. היא צפויה להחלים לחלוטין, אך בזמן זה אנחנו נאלצים לבטל את כל התחייבויותיה, כולל סיבוב ההופעות. נשתף אתכם בפרטים נוספים ברגע שיהיו - כולל מועד פתיחה חדש של הטור ומועדים חדשים לכל ההופעות", חתם.
על פי "דיילי מייל", מצבה של מדונה היה כה חמור עד שקרובי משפחתה "הכינו את עצמם לגרוע ביותר" - וזאת הסיבה ששמרו על מצבה בסוד מיום שבת עד עתה. לפי הדיווח באתר, הזמרת נמצאה מחוסרת הכרה בניו יורק בשבת והובהלה לטיפול נמרץ, שם עברה במהלך הלילה תהליך של צנרור.
אותו קרוב משפחה ששוחח עם "דיילי מיילי" תיאר את הימים האחרונים כ"טראומתיים" במיוחד, כשלא ידעו אם היא תצליח לעבור אותם. לדבריו, ההתמוטטות הלא צפויה שלה היוותה קריאת השכמה עבור מדונה, שמאמינה שהיא "בלתי מנוצחת" ודחפה את עצמה לקצה בהכנות לסיבוב ההופעות: "כולם חשבו שהם הולכים לאבד אותה, וזאת הייתה המציאות של המצב".