אחרי המתנה של קצת יותר משנתיים, "ברידג'רטון" חוזרת לנטפליקס עם עונתה השנייה - והיום (ד') נטפליקס וחברת ההפקות של שונדה ריימס סוף סוף חושפות את הטריילר הרשמי והמצופה לקראת העלייה ב-25 במרץ.
העונה החדשה מבוססת על הספר השני בסדרת הספרים של ג'וליה קווין, שנקרא The Viscount Who Loved Me ("הוויקונט שאהב אותי"). לפי הטריילר בן השלוש וקצת דקות, הסדרה תעקוב הפעם אחר אנתוני ברידג'רטון - אחיה של דפני, שאותה ליוותה העונה הראשונה - ואת חיפושו אחר אהבה. מי שצדה את עינו היא קייט שארמה - לא מושא האהבה האוטומטי של אנתוני, שמחזר דווקא אחר אחותה היפה והמחוזרת, אדווינה, למטרות נישואים.
קייט מתעקשת שהוא אינו ראוי לאחותה ונחושה להגן עליה מפני אנתוני, אך מפה לשם וכדרכה של "ברידג'רטון" - אנתוני מוצא את עצמו מפנטז דווקא על קייט בלילות, וסיפור האהבה-שנאה ביניהם תופס תאוצה. המבנה הזה יאפשר לדמות של שארמה להיות אישה חזקה ודעתנית, מהסוג שריימס וקווין אוהבות, וגם להיסחף בסיפור רומנטי בלתי אפשרי.
1 צפייה בגלריה
מתוך "ברידג'רטון", עונה 2
מתוך "ברידג'רטון", עונה 2
מתוך "ברידג'רטון", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
דפני אחותו של אנתוני נרתמת לעזרתו, כשלרגע קטן מופיע על המסך גם הבן שלה ושל הדוכס סיימון באסט, שלו נישאה בעונה הראשונה (אולם הוא, למרבה הצער, לא ישוב לתפקיד ראשי אך כן רמז בשעשוע על הופעת אורח). גם אחותם של דפני ואנתוני, אלואיז, שבעונה הקודמת סירבה בתוקף להתחתן, מופיעה בטריילר כשלצידה גבר מסתורי שנראה שמעורר בה עניין. עוד מופיעות לרגע קצר דודתו של סיימון, שהופיעה בעונה הראשונה, וכך גם כמובן פנלופה פת'רינגטון - מי שבסוף העונה נחשפה כליידי ויסלדאון.