כמעט עשור לאחר שנפרדו מדמויותיהם, בריאן קרנסטון ואהרון פול שבים לנעליהם של וולטר ווייט וג'סי פינקמן מ"שוברי שורות" לטובת עונת הסיום של סדרת הבת, "סמוך על סול" - כך אישר אתמול (שבת) פיטר גולד, אחד מיוצריה.
גולד בישר את החדשות במהלך מסיבת עיתונאים בלוס אנג'לס, אך לא הוסיף פרטים נוספים בנוגע לסדר גודל הופעתם של קרנסטון ופול בעונה, שחלקה הראשון יעלה ב-19 באפריל (HOT, yes וסלקום tv).
"אני לא רוצה להרוס דברים לקהל", אמר גולד במסיבת העיתונאים, "אבל אני אגיד שהשאלה הראשונה שעלתה כשהתחלנו את הסדרה הייתה 'אנחנו הולכים לראות את וולט וג'סי?' במקום להתחמק, אני פשוט אגיד כן. איך הם מופיעים או באילו נסיבות - אתם תצטרכו לגלות בעצמכם".
1 צפייה בגלריה
בריאן קרנסטון ב'שובר שורות'
בריאן קרנסטון ב'שובר שורות'
בריאן קרנסטון ואהרון פול ב"שובר שורות"
(צילום: יח"צ)
גם וינס גיליגן, היוצר השני של "סמוך על סול" שיצר אף את "שובר שורות", התבטא בנושא בפרימיירה שנערכה ביום חמישי האחרון, ואמר כי "זה יהיה ממש חבל אם הסדרה תסתיים בלי הופעתם (של קרנסטון ופול), לא?" כוכב הסדרה בוב אודנקירק, אמר גם הוא באותו שבוע כי שתי הסדרות "שזורות זו בזו יותר מתמיד בעונה האחרונה, ואני חושב שזה מפתיע ומגניב, וזה הולך לגרום לכם לרצות לצפות ב'שובר שורות' שוב".
דמויות רבות מ"שובר שורות" עשו כבר את דרכן ל"סמוך על סול" בחמש העונות הראשונות ששודרו עד כה, בהן הקטור סלמנקה (מארק מרגוליס), דון אלדיו (לואיס פוליטי) והתאומים סלמנקה (לואיס ודניאל מונקדה).
כזכור, בסיום העונה הקודמת של "סמוך על סול", שעוסקת בעורך הדין הנכלולי והמושחת סול גודמן, התוודאנו לסיבה שבגללה הוא שינה את שמו (שלילת רישיון עריכת הדין שלו), והסיפור כולו החל להתחבר לעסקי הסמים של סדרת האם, כשגודמן עצמו נכנס לעסקים מול הקרטל. בעונת הסיום, שמורכבת מ-13 פרקים, נגלה מהו סופו של סול גודמן (או ג'ימי מקגיל), וכפי שאמר גולד ל-Entertainment Weekly, הוא לא יסתיים במוות. חלקה השני והאחרון של העונה יעלה לשידור ב-11 ביולי.