שמורות הטבע המופלאות (Our Great National Parks)

מתי ואיפה: 13 באפריל, נטפליקס.
מה הסיפור: ב-2018 חתמה חברת ההפקה של נשיא ארצות הברית לשעבר ואשתו, ברק ומישל אובמה, על חוזה להפקת סרטים וסדרות לנטפליקס. מאז עלו בשירות הסטרימינג כמה הפקות של בני הזוג, בהן "הסיפור שלי" ו"מפעל אמריקאי". כעת מגיע תורה של סדרת טבע תיעודית, שאותה מנחה הנשיא לשעבר משל היה דייויד אטינבורו.
"שמורות הטבע המופלאות" מציגה כמה מהשמורות הלאומיות היפות ביותר בעולם - החל מקניה ועד קליפורניה ואינדונזיה - ואת בעלי החיים הייחודים שחיים שם, בהם מינים שלמים שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. הסדרה עוקבת אחר התנהגותם יוצאת הדופן של בעלי החיים ומגלה לצופה תופעות טבע ועובדות מדעיות - דוגמת המיקרואורגניזמים המצויים בפרוותו של העצלן, שמחקר שלהם עשוי לעזור במאבק במחלות הסרטן והמלריה.
11 צפייה בגלריה
מתוך "שמורות הטבע המופלאות"
מתוך "שמורות הטבע המופלאות"
מתוך "שמורות הטבע המופלאות"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: דגים הולכים, היפופוטמים שרוכבים על גלים וכמובן, ברק אובמה.

הקרדשיאנס (The Kardashians)

מתי ואיפה: 14 באפריל, הולו.
מה הסיפור: שנה לאחר שעזבה את ערוץ !E, דוקו-ריאליטי חדש שיעסוק בקורות משפחת קרדשיאן יעלה על המסך. בתחילת 2021 כזכור עלתה בערוץ הבידור האמריקני העונה ה-20 והאחרונה של "משפחת קרדשיאן", ששודרה במשך 14 שנים. כמה חודשים לאחר ההודעה על סיום התוכנית, הגיעה הכרזה נוספת על כך שהמשפחה עוברת להולו, הודות לחוזה שהניב למשפחה סכום כסף עצום של תשע ספרות, בעוד שירות הסטרימינג קיבל לידיו זיכיון מדיה שאת מלוא שוויו קשה לכמת.
ב"הקרדשיאנס" (תרגום חופשי) יככבו כל בנות המשפחה המפורסמות - קים, קורטני, קלואי, קיילי, קנדל, וכמובן גם קריס. לצידן יופיעו גם הגברים במשפחה, עם התוספת הטרייה טראוויס בארקר, הארוס של קורטני שידוע בעיקר כמתופף להקת בלינק 182. הטריילר לעונה החדשה נפתח בווידוי שלהן על כך שהחיים ללא מצלמות היוו שינוי גדול עבורן, וכי עכשיו "הגיע הזמן לראות צד אחר לגמרי של המשפחה". ונראה שהן מקיימות - בטריילר מוצגים אירועים טריים מחיי המשפחה, בהם החיים לאחר הפרידה של קים וקניה, ומערכת היחסים החדשה עם הקומיקאי פיט דייוידסון. בנוסף, קורטני מביעה עניין בהבאת ילד נוסף לעולם עם בארקר, בעוד קלואי מעידה שיחסיה עם אבי בתה, טריסטן תומפסון, "מסובכים".
11 צפייה בגלריה
מתוך הטריילר ל"הקרדשיאנס"
מתוך הטריילר ל"הקרדשיאנס"
מתוך "הקרדשיאנס"
(צילום מסך, HULU)
מי בפנים: משפחת קרדשיאן על כל נגזרותיה וצאצאיה, ואם לשפוט על פי הטריילר - גם קניה ווסט בהופעת אורח, לצד בארקר והאקס המיתולוגי סקוט דיסיק.

זה הולך לכאוב (This Is Going To Hurt)

מתי ואיפה: 14 באפריל, ב-HOT ו-yes.
מה הסיפור: "זה הולך לכאוב" היא דרמה קומית שמבוססת על ספר הזיכרונות רב המכר באותו השם מאת אדם קיי, שגם כתב את העיבוד הטלוויזיוני. הסדרה, שהופקה בקו-פרודוקציה של הרשתות BBC ו-AMC, עלתה לשידור בבריטניה בתחילת בפברואר והתקבלה בהצלחה רבה - באתר IMDB מדורגת הסדרה בציון הגבוה 8.5, ואתרים רבים ברחבי העולם שיבחו אותה על הליהוק, המשחק ואותנטיות של הסיפורים המוצגים בה.
הסדרה מתרחשת במחלקת יולדות בבית חולים ציבורי בשנת 2006, ומציגה את הקשיים בחייו של רופא צעיר בשם אדם, בעודו מתקדם בעבודה התובענית ומנסה לאזן בינה לבין חייו האישיים. לצד אדם, הסדרה עוקבת גם אחר חייהם של קבוצת רופאים ורופאות מתחילים, ומציגה את חוסר התמיכה שהם מקבלים ממקום העבודה שלהם, ההישגים שלא מתקבלים בדברי שבח וההשפעות הרגשיות שיש לעבודה המלחיצה והאינטנסיבית עליהם.
11 צפייה בגלריה
מתוך "זה הולך לכאוב"
מתוך "זה הולך לכאוב"
מתוך "זה הולך לכאוב"
(צילום: Anika Molnar/Sister Pictures/BBC)
מי בפנים: זוכה פרס האמי וגלובוס הזהב בן ווישו ("פארגו", סרטי "ג'יימס בונד") בתפקיד הראשי, הארייט וולטר ("יורשים", "להרוג את איב") ואלכס ג'נינגס ("הכתר").

אנטומיה של שערורייה (Anatomy of a Scandal)

מתי ואיפה: 15 באפריל, נטפליקס.
מה הסיפור: היוצר של "שקרים קטנים גדולים", דייויד אי. קלי והיוצרת של "בית הקלפים", מליסה ג'יימס גיבסון, חוברים כאן במיני-סדרה שמבוססת על רומן מאת שרה ווהן, ועוסקת בשערוריות של האליטה הבריטית - אנתולוגיה שתעסוק בכל עונה בסיפור שערורייתי אחר של האנשים החזקים והחשובים ביותר בבריטניה.
העונה הראשונה עוקבת אחר שר ופוליטיקאי בכיר בשם ג'יימס וויטהאוס, ואשתו סופי - זוג בריטי פריבילגי טיפוסי. בששת הפרקים של העונה נחשף בציבור כי השר בגד באשתו וניהל רומן, והוא אף מואשם בביצוע אונס. באחת, הופכים בני הזוג למרכז השערורייה שמרעישה את המדינה כולה. הסדרה מתמקדת גם בנקודת מבטה של סופי, שנאלצת להתמודד עם האשמות סביב בעלה, הידיעה על הרומן והאפשרות שייתכן שהוא אשם באונס.
11 צפייה בגלריה
מתוך "אנטומיה של שערורייה"
מתוך "אנטומיה של שערורייה"
מתוך "אנטומיה של שערורייה"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: סיינה מילר ("צלף אמריקאי"), מישל דוקרי ("אחוזת דאונטון") ורופרט פרנד ("הומלנד"), שבקרוב נראה על המסך גם בסדרה "אובי-וואן קנובי".

סמוך על סול - עונה 6: חלק א' (Better Call Saul)

מתי ואיפה: 19 באפריל, ב-HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: לאחר שבשנה שעברה התמוטט כוכב הסדרה בוב אודנקירק על סט הסדרה, העונה השישית והאחרונה של "סמוך על סול" נפתחת עם חלקה הראשון. כזכור, בסיום העונה הקודמת של הסדרה, שמהווה פריקוול ל"שובר שורות" ועוסקת בעורך הדין הנכלולי והמושחת סול גודמן, התוודאנו לסיבה שבגללה הוא שינה את שמו (שלילת רישיון עריכת הדין שלו), והסיפור כולו החל להתחבר לעסקי הסמים של סדרת האם, כשגודמן עצמו נכנס לעסקים מול הקרטל.
בעונת הסיום, שמורכבת מ-13 פרקים, נגלה מהו סופו של סול גודמן (או ג'ימי מקגיל), וכפי שאמר מפיק הסדרה פיטר גולד ל-Entertainment Weekly, היא תענה על השאלות "למה דמותו ראויה? איך מגיע לו לסיים?". התשובה לכך, הוא הוסיף ברמיזה, לא תהיה כרוכה במוות. חלקה השני והאחרון סופית של העונה יעלה לשידור בהמשך השנה (11 ביולי).
11 צפייה בגלריה
מתוך "סמוך על סול", עונה 6
מתוך "סמוך על סול", עונה 6
מתוך "סמוך על סול", עונה 6
(צילום: Greg LewisAMCSony Pictures Television)
מי בפנים: בוב אודנקירק וג'ונתן בנקס (שניהם מ"שובר שורות") וריאה סיהורן ("ויפ").

בובה רוסית - עונה 2 (Russian Doll)

מתי ואיפה: 20 באפריל, נטפליקס.
מה הסיפור: ארבע שנים לאחר שעלתה העונה הראשונה של הסדרה המוצלחת, שזכתה ב-13 מועמדויות לפרס אמי, מגיעה העונה השנייה לשירות הסטרימינג. בעונה הראשונה שלה מצאה כזכור הגיבורה נדיה את מותה, אבל בשל לולאת זמן שהסיגה אותה לאחור היא שבה לחיים וניסתה למצוא מוצא מן המלכודת שנקלעה אליה.
11 צפייה בגלריה
מתוך "בובה רוסית", עונה 2
מתוך "בובה רוסית", עונה 2
מתוך "בובה רוסית", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
בהתאם לציר הזמן המציאותי, העונה השנייה של "בובה רוסית" תפגוש את הגיבורה שלה ארבע שנים מאז קודמתה. בטיזר לעונה החדשה, שתכיל גם היא שמונה פרקים בלבד, נראית נדיה לכודה בלולאת זמן דומה לזאת שבעונה הראשונה, אלא שהפעם היא נמצאת ברכבת תחתית. היא מתגלגלת במדרגות, יוצאת מתחנת הרכבת התחתית היישר לבית קברות ונופלת לתוך ריק אפל ושחור. לפי נטפליקס, העונה החדשה "תמשיך לחקור תמות קיומיות דרך נקודת מבט הומוריסטית".
11 צפייה בגלריה
מתוך "בובה רוסית", עונה 2
מתוך "בובה רוסית", עונה 2
מתוך "בובה רוסית", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: נטשה ליון ("כתום זה השחור החדש"), צ׳רלי ברנט ("את") וגרטה לי ("תוכנית הבוקר").

הדיילת (The Flight Attendant)

מתי ואיפה: 21 באפריל, HOT.
מה הסיפור: חודשים ספורים אחרי שהגיעה העונה הראשונה לישראל, תעלה בחודש הקרוב העונה השנייה של קומדיית הפשע מבית HBO מקס - ותשודר בצמוד לשידור בארצות הברית. העונה הראשונה של הסדרה, שמבוססת על הספר של כריס בוהג'ליאן, עקבה אחר קאסי בודן, דיילת אלכוהוליסטית שחייה משתנים מן הקצה אל הקצה בלילה אחד - כאשר היא מתעוררת במלון בבנגקוק ומוצאת לצדה במיטה גבר מת. בעוד היא לא זוכרת דבר מהמאורעות שהובילו לכך, היא נכנסת לתוך פרשת פשע בינלאומית.
העונה השנייה חוזרת לבודן לאחר סיומה של אותה פרשה, כשכעת היא מנסה לחיות חיים בריאים בלוס אנג'לס, בעודה עובדת מהצד כמודיעה של ה-CIA. אלא שאז היא נשלחת למשימה בחו"ל, הופכת לעדה לפשע ונקלעת שוב לתוך מערבולת פשע בינלאומית.
11 צפייה בגלריה
מתוך "הדיילת", עונה 2
מתוך "הדיילת", עונה 2
מתוך "הדיילת", עונה 2
(צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV)
מי בפנים: זוכת האמי קיילי קווקו ("המפץ הגדול"), ואליה מצטרפת לקאסט השחקנית זוכת הפרסים שרון סטון, וישובו לתפקידיהם גם זאשה מאמט ("בנות"), רוזי פרז ("ציפורי הטרף: והארלי קווין"), טי. אר. נייט (לנצח ג'ורג' "האנטומיה של גריי").

בייבי (The Baby)

מתי ואיפה: 25 באפריל, ב-HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: קומדיית אימה מבית HBO (בהפקה משותפת עם Sky), שאחד מכותביה, סיאן רובינס-גרייס, שימש כמפיק בשתי העונות הראשונות של "חינוך מיני". "בייבי" מגוללת את סיפורה של נטשה, רווקה בת 38, שלא משתוקקת לילדים, כשיום אחד נופל עליה משמיים (פשוטו כמשמעו) תינוק. בלית ברירה היא הופכת לאם ומתחילה לטפל בתינוק, שמתגלה כיצור שתלטן, מניפולטיבי ואלים.
חייה החופשיים והנוחים של נטשה נגמרים עם הופעת התינוק, והופכים למופע אימים. הסדרה מביעה את הצד האפל של האימהוׁת, שאליו שותפות עוד אימהות סביב נטשה, למשל כשאחת מהן חושפת בפני כולן שחלמה שהיא מטיחה את ראשה של התינוקת שלה בקיר. במקביל העלילה נעה סביב השאלות - מאיפה הגיע התינוק של נטשה, מה הוא רוצה ומה היא תצטרך לעשות כדי להחזיר לעצמה את חייה?
11 צפייה בגלריה
מתוך "בייבי"
מתוך "בייבי"
מתוך "בייבי"
(צילום: באדיבות HBO )
מי בפנים: מישל דה סוורטה ("הדוכסית") ושחקנית התיאטרון שינייד קיוזאק ("מרסלה").

העיר הזו שלנו (We Own This City)

מתי ואיפה: 26 באפריל, ב-HOT, סלקום tv ו-yes.
מה הסיפור: מאחורי הסדרה הזו עומד היוצר זוכה פרס האמי, דייויד סיימון, שחתום על כמה מהסדרות המוערכות ביותר של השנים האחרונות, בהן "הסמויה", "הצמד" וגם "הקנונייה נגד אמריקה". לצידו נמצאים המפיקים אד ברנס ונינה קוסטרוף נובל - שניהם שיתפו איתו פעולה בעבר - והבמאי ריינלדו מרקוס גרין ("משפחה מנצחת").
"העיר הזאת שלנו" מתרחשת ב-2015 בעיר בולטימור, שברחובותיה פורצות התפרעויות עקב מותו של בחור אפרו-אמריקני בן 25, שנהרג באופן חשוד בזמן שהייתו במעצר. חקירה פדרלית נפתחת בעניין מותו של הבחור, פרדי גריי, והאלימות והפשע בעיר נמצאים בעלייה, עם מספר רציחות שמגיע לשיא של שני עשורים. הסדרה עוקבת אחר מפקדי המשטרה בעודם פונים לוויין ג'נקינס וליחידת העילית שלו בניסיון לנקות את העיר מנשק ומסמים.
11 צפייה בגלריה
מתוך "העיר הזאת שלנו"
מתוך "העיר הזאת שלנו"
מתוך "העיר הזאת שלנו"
(צילום: באדיבות HBO)
מי בפנים: ג'ון ברנת'ל ("המעניש"), ג'יימי הקטור ("הסמויה"), וונמי מוסאקו ("לוקי"), ג'וש צ'ארלס (וויל גרדנר מ"האישה הטובה"), דארל בריט גיבסון ("הסמויה") ודגמארה דומינצ'יק ("יורשים", "הבת האפלה").

Shining Girls

מתי ואיפה: 29 באפריל, אפל tv פלוס.
מה הסיפור: סדרת מתח שמבוססת על ספרה של לורן ביוקס מ-2013, ומגוללת את סיפורה של קירבי מזרצ'י, שהותקפה בצורה אכזרית על ידי גבר אנונימי, שלדבריה "אף אחד לא מכיר". שש שנים לאחר שהותקפה, היא מגלה פרטים ספציפיים שקושרים בין התקיפה שלה לבין רצח של אישה שהתרחש לאחרונה.
הסדרה מציגה את הטראומות שאיתן מזרצ'י, שחולמת להיות כתבת, מתמודדת מאז התקיפה. במטרה לגלות מיהו התוקף שלה ואם הוא קשור לאותו רצח, היא חוברת לעיתונאי והם מתחילים לחקור את העניין. ביחד הם מגלים שורת מקרי רצח שבוצעו במשך עשרות שנים - ושאדם אחד קושר ביניהם.
11 צפייה בגלריה
מתוך Shining Girls
מתוך Shining Girls
מתוך Shining Girls
(צילום: אפל TV פלוס)
מי בפנים: אליזבת מוס ("סיפורה של שפחה", "מד מן"), ג'יימי בל ("בילי אליוט", "סקין" זוכה האוסקר של גיא נתיב), פיליפה סו ("המילטון").