במהלך סיקור "ליל ההתנגדות" בתל אביב, צלמת "ידיעות אחרונות", דנה קופל, נפצעה בידה ופונתה לבית החולים איכילוב לאחר שפרש פגע בה.
"כוח עצום פשוט נכנס בי מהגב ונפלתי על הרצפה", שחזרה קופל, "אחרי זה אמרו לי שסוס נכנס בי. עמדתי על השוליים. הם מטורפים, זה הכול קרה ברגע". כמו כן, נגרם נזק למצלמתה.
שאול, צלם עיתונות שהיה עד לפגיעה בקופל, סיפר: "הפרשים ירדו לאיילון ופשוט נכנסו בה. לדעתי זה היה מכוון, הם ראו שהיא עם מצלמות".
1 צפייה בגלריה
צלמת "ידיעות אחרונות" שהועפה על ידי פרשים ונפצעה
צלמת "ידיעות אחרונות" שהועפה על ידי פרשים ונפצעה
צלמת "ידיעות אחרונות" שהועפה על ידי פרשים ונפצעה
האירוע מתרחש לאחר סדרת אירועים של תקיפות ומעצרי צלמים בעת סיקור בשבועות האחרונים, כשרק בשבוע שעבר צלם ynet ו"ידיעות אחרונות" גיל נחושתן נעצר באלימות על ידי שוטרים בעת שסיקר את ההפגנה שהתקיימה במתחם מת"ם שבחיפה - זאת על אף שהוסבר לשוטרים כי הוא מבצע את תפקידו בשטח כצלם עיתונות. קודם לכן באותו יום, צלם "הארץ", רמי שלוש, הותקף והוכה על ידי שוטרי מג"ב בהפגנה ברחוב העצמאות בעיר. שלוש עוכב לחקירה לאחר שלטענת המשטרה דחף שוטר, אך שוחרר בידי קצין משטרה כעבור כמה דקות.
תגובת משטרת מחוז תל אביב: "האירוע אינו מוכר. משטרת ישראל התמודדה עם עשרות רבות של אירועי מחאה ללא תיאום, שהתפתחו להפרות סדר לרבות חסימות צירים, שיבוש מתמשך של מרקם החיים למשך שעות ארוכות, גרימת נזק ו-ונדליזם. משטרת ישראל תמשיך לבצע את משימותיה ברגישות, תוך איזון מתמשך בין זכות המחאה לבין שמירה על החוק והסדר הציבורי. כל טענה על התנהלות החורגת מן המקובל, ראוי שתיבחן על ידי הגורמים המוסמכים לכך".