ג'ו רוגן, מנחה הפודקאסט הפופולרי The Joe Rogen Experience שמשודרת באופן בלעדי בספוטיפיי, הציע לאורח בתוכניתו "פשוט לצאת ולירות בדרי רחוב" בלוס אנג'לס.
2 צפייה בגלריה
ג'ו רוגן
ג'ו רוגן
ג'ו רוגן
(צילום: רויטרס)
הדברים נאמרו בפרק ששודר ב-14 ביולי בתוכנית של רוגן, שנחשבת לפודקאסט הפופולרי ביותר בספוטיפיי. באותה תוכנית שוחח רוגן עם הקומיקאי טום סגורה על סוגיית חסרי הבית בלוס אנג'לס. השניים העלו רעיונות בנוגע לבעיה והשוו בינה לבין בעיית הפשע בעיר, בעוד הם מעשנים סיגרים באולפן.
במהלך השיחה אמר רוגן לסגורה כי "הם לא יעצרו אותך אם תירה במישהו, אולי אתה פשוט צריך ללכת לירות בדרי רחוב". סגורה השיב: "אני אוהב את הרעיונות שלך". לאחר מכן אמר רוגן "אף אחד לא עושה שום דבר לגבי האלימות בלוס אנג'לס יותר".
השיח בין השניים העלה ביקורות קשות ברשתות החברתיות. תאו אנדרסון, פעיל למען חסרי בית שיצר את הפודקאסט "אנחנו חסרי הבית", אמר ל"וראייטי" כי הדברים שנאמרו עלולים לגרום לאלימות אמיתית כלפי דרי רחוב. "זה דוחה. המציאות היא שדרי רחוב תמיד עומדים למטרה על ידי אנשים שיש להם בית".
2 צפייה בגלריה
טום סגורה
טום סגורה
טום סגורה
(צילום: Troy Conrad, באדיבות Netflix)
רוגן ידוע באמירות שנויות במחלוקת שעוררו פעמים רבות בעבר סערה. בשנתיים האחרונות הוא הואשם בהפצת מידע שגוי לגבי מגפת הקורונה. כמו כן, לפני כחמישה חודשים פורסם סרטון שלו שבו הוא נראה משתמש בהזדמנויות שונות בכינוי גנאי לשחורים, שנחשב לטאבו בתרבות האמריקנית. לאחר שהדבר פורסם הוא התנצל על השימוש במילה וכן על כך שבאחד הפרקים הוא השווה בין שהות באזור עם הרבה אנשים שחורים לבין צפייה בסרט "כוכב הקופים".