שירות הסטרימינג דיסקברי+ חשף היום (ד') את הטריילר הראשון לסדרה התיעודית "בית האמר" (House of Hammer) אשר תעסוק בפרשת נפילתו של כוכב הקולנוע ארמי האמר - ובהיסטוריה המשפחתית שלו. הסדרה תעלה בדיסקברי+ ב-2 לספטמבר.
האמר (35) עלה לכותרות בתחילת 2021, לאחר שנחשפו תכתובות מטרידות בינו ובין נשים שאיתן יצא. בין היתר, כללו התכתובות תיאורי קניבליזם ואלימות מינית. בהמשך, עלו נגדו גם האשמות באונס, כמו גם בהתעללות פיזית ונפשית. הפרשה הובילה לפיטוריו של האמר ממספר פרוייקטים בהם היה מעורב, ביניהם סדרת טלוויזיה, מחזה בברודוויי והסרט Next Goal Wins, בבימויו של טאיקה וואיטיטי ("תור: אהבה ורעם"). לפני חודש נחשף כי האמר ככל הנראה מועסק כעת כאיש מכירות באתר נופש באיי קיימן, שם הוא מתגורר.
הסדרה החדשה תעקוב אחר נפילתו של השחקן ותתחקה אחר שורשי התנהגותו - כפי שזו עוצבה במשפחתו לאורך הדורות. בין היתר התראיינו עבורה נשים שטוענות כי נפגעו מהאמר, ודודתו קייסי האמר, שמעידה כי היא "הולכת לחשוף את הסודות האפילם והמעוותים של משפחת האמר".
האמר פרץ בתפקיד כפול בסרט "הרשת החברתית" (2010) וזכה להכרה רחבה יותר כששיחק לצידו של טימותי שאלאמה בסרט "קרא לי בשמך" (2018). בעוד ההאשמות מכתימות את תדמיתו של השחקן, השתתף מוקדם יותר השנה בעיבוד של קנת בראנה לספרה של אגתה כריסטי "מוות על הנילוס" (2022) לצידה של גל גדות.
1 צפייה בגלריה
ארמי האמר
ארמי האמר
ארמי האמר
(צילום: AP)
האמר מגיע ממשפחה רבת ממון וקשרים: הוא נינו של ארמנד האמר, מולטי-מיליונר שעשה את הונו בעסקי הנפט. במרץ 2021 התפרסמה כתבה ב"ואניטי פייר" שעסקה בתולדותיה של משפחת האמר, תחת הכותרת: "נפילתו של ארמי האמר: סאגה משפחתית של סקס, כסף, סמים ובגידה".