ג'סטין רוילנד, יוצר "ריק ומורטי" ומי שדיבב את שתי הדמויות הראשיות שלה, פוטר מהסדרה לאחר שהתברר שהואשם באלימות במשפחה.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין רוילנד
ג'סטין רוילנד
ג'סטין רוילנד
(AP)
אמש (ג') פרסמה מארי מור, בכירה בחברת ההפצה של התוכנית, Adult Swim, הצהרה לתקשורת שבה נאמר: "Adult Swim סיימה את הקשר שלה עם ג'סטין רוילנד".
רוילנד, בן ה-42, הואשם בקליפורניה בסעיף אחד, כאמור, של תקיפה במשפחה שגרמה לפגיעה, ובסעיף נוסף של כליאת שווא באיומים, אלימות, הונאה או מרמה. הוא כפר באשמה כשהואשם לראשונה ב-2020, ולפני כשבועיים התייצב בבית המשפט לשימוע קדם-משפטי. טרם נקבע מועד למשפט, אך שימוע נוסף נקבע ל-27 באפריל.
התקרית המדוברת התרחשה לכאורה לפני כשלוש שנים כנגד מתלוננת שביקשה להישאר בעילום שם, עימה יצא רוילנד באותה תקופה. על פי רישומי בית המשפט. עורך דינו, טי. אדווארד וולבורן מסר בהצהרה לאתר "וראייטי" כי "קשה להסביר כמה הסיקור האחרון בתקשורת לא מדויק. לא רק שג'סטין חף מפשע, אנחנו מצפים שהמשפט יבוטל ברגע שהתובע המחוזי יסיים את בדיקת הראיות. אנו מקווים לטיהור שמו של ג'סטין בקרוב, ולעזור לו להתגבר על העניין במהירות האפשרית".
2 צפייה בגלריה
יוצרי הסדרה דן הרמון (ימין) וג'סטין רוילנד
יוצרי הסדרה דן הרמון (ימין) וג'סטין רוילנד
יוצרי הסדרה דן הרמון (ימין) וג'סטין רוילנד
(AP)
רוילנד חתום יחד עם דן הרמון ("קומיוניטי") על סיטקום המדע הבדיוני המונפש המספר את סיפורם של מדען מטורף ונכדו. כמו כן, הוא גם המדובב של שתי הדמויות הראשיות ושל דמויות משנה נוספות. לכן, הסדרה צפויה ללהק מדבב חדש.
בדצמבר האחרון הסתיימה עונתה השישית של "ריק ומורטי", ולפי החלטת המפיץ שלה היא צפויה להימשך לפחות 10 עונות.