ב-28 במרץ משטרת הוואי עצרה את עזרא מילר, הפלאש בשבילכם ב"ליגת הצדק", אחרי שהתפרע בבר קריוקי מקומי. על פי עדויות הנוכחים במקום ודוח המשטרה, השחקן בן ה-29 (שמעדיף להזדהות בשם הגוף הם/אתם) צעקו גסויות, חטפו מיקרופון מאחת הנשים ששרו והתנפלו על אדם ששיחק דארטס. כן, זה קרה באמת.
על פי סגן מפקד תחנת המשטרה בהוואי קנת קוויוצ'ו, מילר נכחו במקום בערב יום ראשון ואיבדו את עשתונותיהם בשל ביצוע קריוקי לשיר Shallow של ליידי גאגא ובראדלי קופר. זמן לא רב לאחר מכן הם נעצרו בגין הפרת סדר והטרדה ושוחררו לאחר תשלום ערבות בסך 500 דולר. עוד נכתב כי במשך מספר שבועות, לפני תקרית המעצר, הם היו מעורבים בשלל תקריות קטנות ברחבי האי, כמו צילום אנשים בתחנת דלק, סירוב לעזוב אזור כניסה למסעדה ועימותים מילוליים עם מספר אנשים.
שעות בודדות לאחר מעצרם של מילר, הם פונו מההוסטל בו שהו בעקבות צו הרחקה שהגישו בעלי המקום נגדם. על פי רשומות בית המשפט, הצו הוגש לאחר שהשחקן פרצו לחדר השינה של הבעלים ואיימו עליהם. עוד נכתב כי הזוג האשים את מילר בגניבה של מספר דברים מביתם, כולל דרכון וארנק.
3 צפייה בגלריה
עזרא מילר
עזרא מילר
עזרא מילר
(Pascal Le Segretain/GettyimagesIL)
הסיפור הזה הוא האחרון בשרשרת ההסתבכויות של מילר, שכללה גם דיווחים ממקורות שסיפרו על בלגן בסט הצילומים של "הפלאש", סרט הסולו בכיכובם. על פי גורם שנכח בהפקה, מילר עברו לא מעט "התמוטטויות עצבים ואיבדו שליטה" במהלך הצילומים, כך פורסם ב"רולינג סטון" ועוד נכתב כי אומנם לא היו צעקות או התנהגות אלימה, אך לטענת הגורם מילר "איבדו את זה" לא פעם ואמרו לעצמם, "אנחנו לא יודעים מה אנחנו עושים".
התקריות המוזרות וההתנהלות סביבן, גרמו לחברת האחים וורנר לערוך פגישת חירום ולדון בעתידם של מילר, שמלבד התפקיד המאוד מרכזי שלהם ביקום הקולנועי של די-סי, מגלמים גם את אחת הדמויות החשובות (קרידנס ברבון/אורליוס דמבלדור) בסדרת הסרטים של "חיות הפלא", שהסרט השלישי בה יוצא אצלנו לאקרנים ממש בסוף השבוע.
(עוד אחת מההסתבכויות של מילר עם החוק)
נכון לעכשיו כל הפרויקטים העתידיים בכיכובם של מילר בוורנר הוקפאו, לרבות שני הסרטים הבאים בסאגת "חיות הפלא", כמו גם החוזה שלהם בדי-סי כהפלאש. ההחלטה נראית חריגה מאוד על הנייר, בטח כשלפחות כלפי חוץ הקריירה שלהם נראתה בדרך הבטוחה אל הפסגה של הוליווד וכללה לא יותר ממעידה יוצאת דופן אחת. עוד לא ברור האם ההקפאה תוסר בהמשך, והאם מילר יוכלו לשוב ולגלם את התפקידים הללו, אך דיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית טוענים כי לאחים וורנר נמאס סופית, והמעצר האחרון של מילר חצה את הקו האדום וימנע מהם לרוץ בחליפה אדומה לצד גיבורי על נוספים. אגב, ב"איי-ג'י-אן" פורסם כי גורם עלום שם אחר טען ש"אין אמת בפרסומים על הקפאת הפרויקטים עם מילר, פגישת חירום שכזו מעולם לא התקיימה וכל הסיפור נופח".
בכל אופן, אם אכן יוחלט על חילוף, תהיו בטוחים שלוורנר כבר יש תוכנית מגירה, גם אם אנחנו לא יודעים מהי. מי שכן יודעים מה הם רוצים הם המעריצים, שמסמנים את את גרנט גסטין, השחקן שמגלם את הפלאש בסדרה של רשת סי-דאבליו ורצה עוד מ-2014. המחאה נגד מילר מצד המעריצים קיימת לא מעט זמן, והמעצר האחרון סיפק להם עוד סיבה לדרוש את החלפתם. הסרט בכיכובם היה אמור לצאת בנובמבר 2022, אך בחודש שעבר נודע שדי-סי דוחים את כל הפרויקטים הקרובים שלהם, כך ש"הפלאש" הוזז ליוני 2023. על פניו מספיק זמן כדי שמילר יצליחו לשקם את התדמית הבעייתית שלהם.
3 צפייה בגלריה
עזרא מילר בתפקיד הפלאש. מתוך "ליגת הצדק"
עזרא מילר בתפקיד הפלאש. מתוך "ליגת הצדק"
עזרא מילר בתפקיד הפלאש. מתוך "ליגת הצדק"
בטקס האוסקר האחרון, הסצנה בה בארי אלן, האלטר אגו של הפלאש, מציג לראווה את המהירות האדירה שלו בגרסה של זאק סניידר ל"ליגת הצדק", זכתה ברגע האהוב ביותר של השנה על ידי המעריצים. אומנם זה לא פרס אמיתי, אבל אף אחד לא מטיל ספק במידת ההשפעה של הדמות והמשקל שלה בתוך היקום הקולנועי המתהווה של די-סי. "הפלאש" אמור להיות אחד הפרויקטים הכי מצופים של החברה שהימרה על מילר וייעדה אותם להיות גלגל שיניים מרכזי במכונה שתייצר לוורנר מיליארדי דולרים.

מהאופרה למסך הגדול

האמת היא שוורנר היו צריכים לדעת שזה בא כשהם צירפו אליהם את מילר. בכל שלב בקריירה שלהם אפשר לומר שהכתובת הייתה על הקיר והם פחות יציבים ממחירי הדלק. הפריצה של מילר לתודעה הייתה מהירה ומוקדמת. הם נולדו ב-1992 להורים מבוססים והצטיינו בשירת אופרה עוד כשהיו ילד. ב-2001 כבר הופיעו בלינקולן סנטר בניו יורק עם האופרה "עורב לבן" במה שמילר תיארו שנים מאוחר יותר כ"חיזוק האגו הגדול ביותר שילד בן שמונה יכול לקבל". משם הדרך למשחק הייתה קצרה – בגיל 15 הם הפציעו ב"קליפורניקיישן" לצד דייויד דוכובני וב-2008 קיבלו את התפקיד הראשי בסרטו של אנטוניו קמפוס Afterschool, שזכה לשבחי המבקרים ואת הבכורה שלו עשה בפסטיבל קאן באותה שנה.
מילר החליטו לפרוש מבית הספר ולהתרכז אך ורק במשחק, החלטה שהם טוענים שהגיעה אחרי שהמלחין לודוויג ואן בטהובן התגלה להם בחלום וביקש מהם לעשות זאת. תפקידם ב"חייבים לדבר על קווין" (2011) כבר גרם להם להכרה במיינסטרים ושנה לאחר מכן, ב"כמה טוב להיות פרח קיר" כאחיה החורג של אמה ווטסון ("הארי פוטר"), הם היו בדרך הבטוחה למעלה.
3 צפייה בגלריה
בתקופה טובה יותר
בתקופה טובה יותר
בתקופה טובה יותר
(צילום: gettyimages)
אך כבר שם החלו להתגלות סדקים במעטפת של מילר הצעיר. בריאיון שנתנו השחקן ל"רולינג סטון" לרגל יציאת "כמה טוב להיות פרח קיר", הם סיפרו שרובה הקשת מתוך "חייבים לדבר על קווין" נמצא אצלם בבית יחד עם אוסף כלי הנשק שלהם והציעו לכתבת לראות אותם. עדיין ב-2012, משטרה הוזמנה לחדר המלון של מילר שטענו כי יחד עם ווטסון ושחקנים נוספים מהסרט, ערכו מסיבה רועשת עד לשעות הקטנות של הלילה. בהמשך השנה ניידת משטרה עצרה את מילר בעקבות פנס שבור ברכבם, ובחיפוש שנערך נמצאו סמים מסוג מריחואנה. הם עמדו בפני שופט ונאלצו לשלם ערבות בסך 600 דולר, לא לפני שהשופט הרצה להם, כך לפי מילר באותו ריאיון ל"רולינג סטון", שהם צריכים לשנות את ההתנהגות שלהם ולהיות מודל לחיקוי טוב יותר לנוער.
ב-2015 וורנר כאמור לקחו אותם תחת חסותם וסידרו למילר תפקיד של פעם בחיים, הפלאש. בשנתיים הבאות הם "כיכבו" בכנס קומיק-קון, כשפעם נצפו חשופי חזה בלובי מנגנים על פסנתר שיר של ריהאנה ולאחר מכן לובשים תחפושות של דמות מתוך "סופר מריו" ומושכים לא מעט תשומת לב מהקהל הנלהב, כולל הדבקת נשיקה למעריץ אחד מופתע במיוחד.
לפני שנתיים האירועים המוזרים הפכו ללא חוקיים. באפריל 2020 השחקן נצפו ברייקיאוויק, בירת איסלנד. מספר מעריצים התקרבו אליהם, מה שעיצבן את מילר, ובזמן שהם שוחחו עם אחת הנשים, הם אמרו לאותה אישה, "את רוצה להילחם?" ובמקביל תפסו אותה בצווארה והחלו לחנוק אותה ולהצמיד אותה לקרקע. למרות טענות לפיהן העניין היה בסך הכול בדיחה לא מצחיקה, "וראייטי" דיווח אז כי מילר היו "עצבניים ומתוסכלים" מהאירוע ולוו מהמקום.
(תקרית החניקה של מילר באיסלנד לפני כשנתיים)