השחקן עזרא מילר, שגילם את גיבור העל הפלאש בסרטו של זאק סניידר, "ליגת הצדק", ושעתיד להוביל את הסרט "הפלאש" מבית DC, נעצר בהוואי אתמול (ב') בגין הפרת סדר בבר ובתקיפה.
2 צפייה בגלריה
עזרא מילר
עזרא מילר
עזרא מילר
(צילום: AP)
בפוסט שפרסמה משטרת מחוז דרום הילו בהוואי דווח כי בראשון בלילה (שעון הוואי) שוטרים הגיבו לדיווח לפיו מילר (29), שבילה באותה העת בבר המקומי, החל לצעוק גסויות לעבר יתר באי המקום, ובשלב מסוים חטף מידה של בחורה בת 23 מיקרופון בעת ששרה קריוקי. לאחר מכן, סופר כי מילר התנפל על גבר נוסף בן 32, בעת ששיחק בחיצים.
על פי דיווח המשטרה, בעל הבר ביקש ממילר להירגע מספר פעמים, אך ללא הועיל. השחקן נעצר והואשם בשתי עבירות, כשהערבות הכוללת נקבעה על סך 500 דולר. מילר שילם את הערבות הכספית - ושוחרר.
2 צפייה בגלריה
עזרא מילר בתפקיד הפלאש בסרט "ליגת הצדק"
עזרא מילר בתפקיד הפלאש בסרט "ליגת הצדק"
עזרא מילר בתפקיד הפלאש בסרט "ליגת הצדק"
(צילום מסך)
זה תזמון לא מוצלח במיוחד עבור מילר ואולפני האחים וורנר, שכן בשבועות הקרובים השחקן עתיד להשתתף בקידום "חיות הפלא: הסודות של דמבלדור", החלק השלישי בסדרת סרטי הפנטזיה בהפקתם, שיוצא ב-14 באפריל. כמו כן, כאמור, מילר ישוב לשחק את בארי אלן, הידוע בכינויו הפלאש, בסרט המתמקד בדמותו שצפוי לעלות לאקרנים ביוני 2023.
זו אינה הפעם הראשונה ששמו של מילר נקשר לפרשיות מפוקפקות; בשנת 2020 התפרסם בטוויטר סרטון שבו השחקן תועד כשהוא חונק אישה בבר באיסלנד, ואף השליכה על הרצפה. על פי "וראייטי", הסרטון שנמחק מאז צולם בבר במרכז רייקיאוויק, שבו מילר ביקר פעמים רבות. אחד מעובדי הבר הוסיף ואמר ל"וראייטי" כי השחקן לווה החוצה מהמקום על ידי אנשי הצוות בתום התקרית.
כמו כן, בינואר השנה, מילר העלה סרטון לעמוד האינסטגרם שלו בו נדמה הוא נשמע מאיים על חברי הקו קלוקס קלאן (KKK) בבלוויל שבצפון קרוליינה. במרכז המשפטי בדרום שעוקב אחר ארגונים קיצוניים דווח כי לא ידוע להם על פעילות שכזו במחוז זה.