אחרי שמשבר הקורונה אילץ אותו לדחות את ההופעה בישראל ואז לבטל את סיבוב ההופעות העולמי שכלל גם את ארץ הקודש - ניק קייב מודיע על תאריך חדש להופעה בראשון לציון. הפקת המופע הישראלית בראשות המפיק שוקי וייס מודיעה היום (ד׳) על התאריך החדש: 23 באוגוסט 2022, בזאפה לייב פארק ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
ניק קייב
ניק קייב
ניק קייב
(צילום: AP)
"לאור השינוי בלוחות הזמנים והתאריך החדש בחודש אוגוסט", אומרים בהפקה הישראלית, "המופע לא יוכל להתקיים באיצטדיון בלומפילד, ובמקומו נבחר לייב פארק ראשון לציון אשר מאפשר לקהל מבחר מקומות ישיבה או עמידה בהתאם לרצונו".
זו הייתה צפויה להיות הופעתו החמישית של הזמר האוסטרלי בישראל ובמקומה קיבלנו הופעה וירטואלית ששודרה אונליין לכל העולם. ניק קייב הגיע לארץ שלוש פעמים בשנות ה-90 ופעם נוספת בשנת 2017 שזוכרה כאחת ההופעות הטובות של השנה ההיא.
זכות ראשונים תינתן לרוכשי הכרטיסים להופעה שתוכננה לקיץ 2020 ומחזיקים בידם שובר (כולל רוכשי כרטיסים להופעות אחרות של שוקי וייס שבחרו באופציית השובר). מחזיקי השוברים יקבלו מייל אישי עם לינק לפתיחת מכירה בלעדית עבורם.
שוקי וייס, אורן ארנן וצוות ההפקה אמרו עם ההכרזה החדשה: "ב-42 השנים שאנו עוסקים בהפקת מופעים בינלאומיים בישראל עברנו ביטולי מופעים בעקבות מלחמות, מבצעים, מחלות, חרמות, משטים ומטושים - בסוף חוץ מניל יאנג (שעוד יגיע) קיימנו כל מופע שאי פעם התבטל לנו. וכשהאמן עולה לבמה ונותן את כל כולו, זה מדהים כמה קל לשכוח מה עברנו בדרך לשם. יש רק דבר אחד שאנחנו יודעים לעשות וזה להציג בישראל את המופעים הגדולים בעולם – וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים להמשיך לעשות עבור הקהל הישראלי. שרק נמשיך לאהוב מוזיקה טובה".