HBO החלה בשלבים ראשונים של פיתוח סדרת בת ל"משחקי הכס", שתתמקד בדמותו של ג'ון סנואו - כך דווח היום (ו') ב"הוליווד ריפורטר". קיט הרינגטון, זוכה פרסי האמי, יגלם את הדמות בסדרה החדשה, אם תצא לפועל.
2 צפייה בגלריה
ג'ון סנואו
ג'ון סנואו
ג'ון סנואו
(צילום: HBO)
הדמות שגילם הרינגטון הפכה למרכזית יותר ויותר במהלך העונות של "משחקי הכס", שירדה מהאוויר לפני כשלוש שנים, ושמו מוכר בקרב כל הצופים. ג'ון סנואו החל את דרכו בסדרה בתור הממזר הדחוי לבית סטארק, בהמשך הפך למפקד משמר הלילה ולאחר מכן למלך בצפון.
הטוויסט האמיתי הגיע כזכור בעונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס", כשג'ון סנואו גילה כי שמו האמיתי הוא (אזהרת ספוילר לפניכם) אאיגון טארגאריין, יורש פוטנציאלי של כס הברזל. בסיום העונה הוא הוגלה מיבשת ווסטרוז והחל במסע צפונה בכוונה להשאיר את חייו הקודמים מאחוריו. מטעמו של הרינגטון לא נמסרה תגובה בנוגע לפיתוח החדש.
2 צפייה בגלריה
מתוך "משחקי הכס", עונה 7
מתוך "משחקי הכס", עונה 7
מתוך "משחקי הכס", עונה 7
(צילום: Macall B. Polay)
ישנם כעת שבעה פרויקטים בעבודה שקשורים ל"משחקי הכס", כולל הסדרה "בית הדרקון" שצפויה לעלות ב-21 באוגוסט הקרוב. "בית הדרקון" מבוססת גם היא על ספר מאת ג'ורג' אר. אר. מרטין, והיא מתרחשת 200 שנה לפני מאורעות "משחקי הכס" סביב האירועים שהביאו לקץ שלטונו של בית טארגאריין ולמאבקי הירושה המשפחתיים שהתדרדרו לכדי מלחמת אזרחים פנימית - הידועה גם כ"מחול הדרקונים". העונה הראשונה של הסדרה תכלול עשרה פרקים.