השחקן הבריטי רגאיי-ז'אן פייג', שכיכב בעונה הראשונה של "ברידג'רטון", אמר למגזין "וראייטי" כי בהפקת הסדרה יכולים ללהק מחדש את הדמות שגילם, ובכך להחליף אותו בשחקן אחר. "הם יכולים לעשות מה שהם רוצים", אמר בפרימיירה לסרטו החדש "האיש האפור".
2 צפייה בגלריה
איפה הסוס? דפני וסיימון מתקרבים. מתוך "ברידג'רטון"
איפה הסוס? דפני וסיימון מתקרבים. מתוך "ברידג'רטון"
דפני וסיימון, מתוך "ברידג'רטון"
(באדיבות נטפליקס)
כזכור, פייג' הופיע בעונה הראשונה של הסדרה כדוכס סיימון באסט, שמחזר אחר הגיבורה דפני ברידג'רטון. לעונה השנייה שעלתה במרץ האחרון הוא לא חזר, ולדבריו - הוא אף לא צפה בה. "לא הספקתי להתעדכן", אמר. כעת, לדבריו, לא יופיע גם בעונה השלישית, שצפויה לעסוק בסיפורו של אח נוסף לבית ברידג'רטון, קולין.
"אנשים שכחו שסיימון בעצם די נורא", אמר פייג' בפרימיירה. "הוא היה הדוגמה הטובה ביותר לרודף שמלות מתקופת הריג'נסי (שבה המלך ג'ורג' השלישי הוכרז כלא כשיר למלוך). בגלל שקו העלילה שלו נחתם כל כך טוב, אתם נשארים עם הרגשה נהדרת. אתה באמת צריך להיות אמיץ כשאתה מסיים סיפורים כמו אלה".
2 צפייה בגלריה
מתוך "ברידג'רטון"
מתוך "ברידג'רטון"
מתוך "ברידג'רטון"
(באדיבות נטפליקס)
פייג' פרץ ב"ברידג'רטון" והפך לכוכב עולמי. לאחר הופעתו בסדרה הוא הנחה פרק של "סאטרדיי נייט לייב", והחודש יעלה בנטפליקס הסרט "האיש האפור" שבו הוא מככב לצד ראיין גוסלינג וכריס אוונס. מלכתחילה, כך סיפר למגזין "וראייטי" בריאיון בעבר, הוא לא אמור היה להשתתף בעונתה השנייה של "ברידג'רטון". "יוצא לי להיכנס, לתרום את חלקי, ואז משפחת ברידג'רטון מתגלגלת הלאה".
בסדרה ליהקו כבר מחדש דמות אחרת - בעונה העתידית של "ברידג'רטון" צפויה השחקנית האנה דוד לגלם את דמותה של פרנצ'סקה ברידג'רטון, ולהחליף בכך את השחקנית רובי סטוקס.