עומר אדם נעל היום (א'), בתום 24 שעות, את העצרת שנערכה בכיכר החטופים לסימון 100 יום מאז מתקפת הטרור שהתרחשה ב-7 באוקטובר, עם חטיפתם של מעל ל-200 ישראלים, בעוד 136 מתוכם עדיין שבועיים בשעה זו בידי חמאס. במהלך הערב ביצע הזמר את השיר "כאב של לוחמים", אותו הקדיש אדם לחברו עידן עמדי שנפצע קשה בעת הלחימה בעזה.

"את השיר הבא אני רוצה להקדיש לחבר יקר, כשהגיעה הבשורה שהוא נפצע קיבלתי אגרוף בבטן", אמר על הבמה לפני שביצע את השיר של עמדי. "אני רוצה להקדיש את השיר הזה לכל החיילים שלנו, לעידן עמדי, לכל הפצועים ולכל מי שנלחמים בשביל המדינה שלנו ובשבילנו, ובשביל כל החטופים שלנו".
לפני כן ביצע אדם את שירו "בסוף הכל חולף", כשהוא פנה למשפחות החטופים ואמר: "משפחות יקרות, הלב מסרב להאמין שאנחנו פה כבר 100 ימים. כבר 100 יום שאנחנו נלחמים על היקרים לנו מכול שמוחזקים בשבי חמאס, 100 יום מאז שאיבדנו את הטובים ביותר שלנו. אני עומד איתכם פה הערב וכואב את כאבכם ומתפלל איתכם שהתקופה הזו תחלוף ונחזור להיות יותר חזקים ברגעים מאושרים", בתום האירוע הוסיף הזמר לבצע את ההמנון.
1 צפייה בגלריה
עומר אדם בעצרת למען שחרור החטופים
עומר אדם בעצרת למען שחרור החטופים
עומר אדם בעצרת למען שחרור החטופים
(צילום: Satview)
העצרת, שנערכה ברחבת מוזיאון תל אביב, הגיעה לסיומה לאחר יותר מ-24 שעות לציון 100 ימים להחזקתם של החטופים ברצועת עזה. עשרות אלפים נכחו במקום כשנאומו של הנואם המרכזי בעצרת הערב, נשיא המדינה יצחק הרצוג, הופרע כמה פעמים בקריאות "עכשיו". לאורך היממה האחרונה נאמו באירוע משפחותיהם של החטופים, כמו גם נציגים מבין אלו שחזרו מהשבי. בין האמנים שלקחו חלק נמנים גם עידן רייכל, איתי לוי, יסמין מועלם ושרית חדד.