האישומים נגד הזמר ריקי מרטין, שהפנה כלפיו אחיינו בן ה-21, בוטלו - כך דווח היום (ה'). בית המשפט בפורטו ריקו, שם התנהל שימוע בעניין, קיבל את רצונו של המתלונן לבטל את האישומים בדבר אלימות שהפנה נגדו מרטין, כמו גם את צו ההרחקה שהוציא נגדו.
1 צפייה בגלריה
ריקי מרטין
ריקי מרטין
ריקי מרטין
(צילום: AP)
הפרשה התפרסמה בתחילת החודש, כאשר אחיינו של מרטין הוציא נגדו צו הרחקה, לאחר שלדבריו השניים ניהלו מערכת יחסים בת שבעה חודשים. עם סיומה, כך טען האחיין, מרטין סירב לקבל את רוע הגזירה והפך אלים כלפיו.
"למרבה הצער, האדם שטען את הטענה הזו נאבק עם בעיות נפשיות עמוקות", כך מסר לאתר "דדליין" עו"ד מרטי סינגר, המייצג את מרטין, עם פרסום הפרשה. "ריקי מרטין כמובן לא היה מעורב בכל סוג של מערכת יחסים מינית או רומנטית עם אחיינו. הרעיון לא רק שקרי, הוא גם דוחה. כולנו מקווים שהבן אדם הזה יקבל את הטיפול שהוא צריך בדחיפות. אנו מצפים לכך שהתיק הנוראי הזה יבוטל ברגע שהשופט יראה את הפרטים".
"זה מעולם לא היה יותר מאשר אדם מעורער שטוען טענות שאין בהם שום אמת", כך מסר עורך דינו הפורטוריקני של מרטין, אשר ייצג אותו בבית המשפט בפורטו ריקו. "אנו שמחים שהלקוח שלנו ראה את הצדק נעשה ויכול כעת להמשיך עם חייו ועם הקריירה שלו".
בארצות הברית, שם הוא מתגורר, מרטין עדיין ניצב מול בעיות משפטיות - ב-29 ליוני האחרון נחשף כי מנהלתו לשעבר של מרטין תובעת ממנו שלושה מיליון דולר בשל תשלומים שלטענתה מגיעים לה. בין היתר המנהלת, רבקה דרוקר, טענה כי בשנת 2020 "הצילה" את מרטין מ"האשמה שפוטנציאלית יכולה הייתה לחסל לו את הקריירה".