הזמר הקולומביאני מאלומה הניף את דגל ישראל בהופעתו בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, שהתקיימה אמש (ב'). לפי גורמים בהפקה המקומית, מאלומה ביקש דגל ישראל, העלה אותו לבמה, נופף בו, נישק אותו והצמיד אותו לליבו תוך שהוא זוכה לתשואות מהקהל. צפו בקטע מההופעה:
"אני רוצה להגיד לכם שאני מאוד מאוד מתרגש", אמר מאלומה לקהל, "היום זו ההופעה האחרונה של סיבוב ההופעות שלי באירופה, ואני רוצה להגיד שאין דרך טובה יותר לסגור אותו מאשר כאן - בישראל". בהמשך אמר הזמר: "הרגע הזה יישאר תמיד בליבי".
הביקור הנוכחי הוא השלישי של כוכב הרגאטון והפופ הלטיני בארץ, כשלשתי ההופעות שהתקיימו שלשום (א') ואמש (ב'), קדמו שני ביקורים נוספים ב-2017 וב-2018.
2 צפייה בגלריה
מאלומה בהופעה בישראל
מאלומה בהופעה בישראל
מאלומה עם דגל ישראל בהופעה בתל אביב
(צילום: יניב לוי)
בריאיון ל-ynet לקראת ההופעות אמר הזמר: "אני מרגיש שאהבה משנה הכול ומה שאנחנו זקוקים לו כרגע, בעולם המטורף שלנו, הוא אהבה וגישה חיובית וזה מה שאני מנסה להשיג עם המוזיקה, המילים והאומנות שלי. אנשים אמרו לי שאולי זו טעות להגיע לישראל ואולי זו טעות אפילו לצאת עכשיו לסיבוב הופעות באירופה עם מה שקורה בין רוסיה לאוקראינה, אבל אני חושב בדיוק הפוך. מה שאנחנו זקוקים לו כרגע הוא מסר חיובי, להראות יותר אהבה וזה המסר שלי לעולם - לנסות לשנות את האנרגיה השלילית באמצעות מוזיקה".
2 צפייה בגלריה
מאלומה בהופעה בישראל
מאלומה בהופעה בישראל
כבר מתגעגעים. מאלומה עם דגל ישראל בהופעה בתל אביב
(צילום: יניב לוי)