נתוני ההשמעות לשנת תשפ"א נחשפים: אייל גולן הוא המבצע המושמע ביותר בתחנות הרדיו בשנה האחרונה ושירו של חנן בן ארי "אם תרצי" הוא השיר המושמע ביותר, כך עולה מנתוני אקו"ם און אייר שמתפרסמים היום (שלישי).
4 צפייה בגלריה
אייל גולן
אייל גולן
אייל גולן
(צילום: דודי חסון)
ברשימת המבצעים המושמעים ביותר בשנה העברית החולפת, מלבד גולן שניצב כאמור במקום הראשון, ניתן למצוא את עומר אדם שהגיע למקום השני ואת שלמה ארצי שקטף את המקום השלישי. האישה הראשונה להיכנס לרשימה היא עדן בן זקן שנמצאת במקום הרביעי, והיא מקדימה את שלומי שבת במקום אחד. שרית חדד היא האישה השנייה המושמעת ביותר והיא נמצאת במקום השישי, אריק איינשטיין ז״ל במקום השביעי, משה פרץ בשמיני, דודו אהרון בתשיעי ועדן חסון חותם את העשירייה הראשונה.
מיד אחריו מגיע איתי לוי, חנן בן ארי במקום ה-12, ישי ריבו במקום ה-13, ליאור נרקיס במקום ה-14 וחיים משה הוותיק במקום ה-15. אליעד נחום ששירו "מסע" היה המושמע ביותר בשנה הקודמת מדורג במקום ה-16 ועברי לידר במקום ה-17. נועה קירל היא האישה השלישית ב-20 המקומות הראשונים והיא מדורגת במקום ה-18, אברהם פריד וישי לוי סוגרים את הרשימה במקומות ה-19 וה-20 בהתאמה.
בקטגוריית השירים, "אם תרצי" של חנן בן ארי הוא כאמור, המושמע ביותר, השיר "ג'וני" של בר צברי הגיע למקום השני, "סיבת הסיבות" של ישי ריבו במקום השלישי, שיריו של רביב כנר "רסיסים" ו"רוצה שלום", סוגרים את החמישייה הראשונה בהתאמה. יובל דיין עם השיר "שרק תחייך", היא האישה הראשונה ברשימת השירים המושמעים והיא ניצבת במקום השישי, "שבוע טוב" של אברהם טל נמצא מקום אחד מתחתיה, "סיבוכים" של עדן חסון במקום השמיני, "בית משוגעים" של רן דנקר מסתפק במקום התשיעי ו"אמן על הילדים" של חנן בן ארי סוגר את העשיריה הראשונה.
במקום ה-11 האישה השנייה ברשימה זו, נועה קירל עם "מיליון דולר", "שלמים" של עידן חביב במקום ה-12, "מה אתה רוצה" של אלה לי הצעירה במקום ה-13 והיא האישה השלישית ברשימה. דודו אהרון ועדן מאירי במקום ה-14 עם השיר "בחלומות שלנו", "המזרח התיכון" של עברי לידר במקום ה-15, "שקיעות אדומות" של עדן חסון במקום ה-16, ואת 20 השירים הראשונים סוגרים לפי הסדר "מי לא יבוא" של בניה ברבי ואברהם טל, "חיים מאושרים" של עדן בן זקן ונתן גושן, "לחזור הביתה" של התקווה 6, ואגם בוחבוט עם השיר "יהלום".
4 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
חנן בן ארי
(צילום: מוטי קמחי)
4 צפייה בגלריה
יובל דיין בחזרה
יובל דיין בחזרה
יובל דיין. היחידה עם שיר בעשירייה הראשונה
(צילום: סינמרק)
במקום הראשון ברשימת המעבדים המוזיקליים נמצא יעקב למאי הוותיק, מתן דרור במקום השני, תמיר צור בשלישי ופן חזות ודולב רם במקום הרביעי והחמישי. את קטגורית המלחינים המושמעים ביותר מוביל אבי אוחיון ומיד אחריו דולב רם ופן חזות במקום השני והשלישי, רון ביטון במקום הרביעי ומתן דרור במקום החמישי. אבי אוחיון מוביל גם את רשימת המחברים, דולב רם ופן חזות גם כאן ניצבים במקום השני והשלישי, במקום הרביעי אהוד מנור ז״ל ובמקום החמישי רון ביטון.