חודשיים בלבד לאחר שנכווה קשות בפניו בעקבות שריפת דלק כשעבד על מכוניתו, ג'יי לנו היה מעורב בתאונה נוספת. על פי ריאיון לאתר Las Vegas Review-Journal, שפורסם אמש (ה'), ב-17 בינואר הקומיקאי היה מעורב בתאונת אופנוע שבה שבר את עצם הבריח, שתי צלעות וסדק את פיקות הברכיים שלו.
2 צפייה בגלריה
ג'יי לנו
ג'יי לנו
ג'יי לנו
(צילום: AFP)
"אבל אני בסדר! אני עובד ואני בסדר", הצהיר לנו וסיפר בריאיון כי הוא עבד על אופנוע וינטג' מהאוסף שלו ולקח אותו לנסיעת מבחן כשלפתע הבחין בדליפה של דלק. "פניתי לרחוב צדדי וחתכתי דרך מגרש חניה. בלי ששמתי לב היה חוט מתוח על פני המגרש בלי שום סימון עליו, אז לא ראיתי אותו עד שהיה מאוחר מדי, זה פשוט תפס אותי והעיף אותי מהאופנוע".
מנחה הטלוויזיה בן ה-72 אמר כי לא רצה שהתאונה תתפרסם בגלל הכאוס התקשורתי של סיקור התאונה הקודמת שלו: "אחרי הכוויה - מקבלים את זה בחינם", הוא צוחק ומוסיף "אתה רק רוצה לשמור על פרופיל נמוך".
לכתבות נוספות בנושא:
מלבד הדיווח על התאונה שלו, אתרים מעבר לים מדווחים היום (ו') כי ברשת NBC החליטו לבטל את תוכניתו, Jay Leno's Garage, שבה הוא מציג את אוסף המכוניות שלו - שנחשב לאחד הגדולים בעולם עם למעלה מ-180 מכוניות, ויותר מ-160 אופנועים. ביטול התוכנית לאחר שבע עונות, הוא למעשה פרידה ראשונה של לנו מ-NBC מזה 30 שנה. זאת לאחר שב-1992 החל להנחות את תוכנית הלייט-נייט הפופולארית The Tonight Show עד 2014, וחודשים ספורים לאחר מכן שב לרשת עם Garage.
2 צפייה בגלריה
ג'יי לנו
ג'יי לנו
ג'יי לנו
(צילום מסך מתוך התוכנית Jay Leno's Garage)
כזכור ב-14 בנובמבר 2022, לנו נכווה בפניו בכוויות בדרגה שלישית כשעבד על אחת מהמכוניות באוסף שלו. דלק שניצת פגע בפניו, בידיו ובחזה שלו והוא פונה לאשפוז ואף עבר ניתוחים על מנת לטפל בפגיעות.