עליית מדרגה? תקרית חריגה נוספת נרשמה בהופעה של הראפר האמריקני פלו-רידה, כאשר תינוק הועבר לבמה בידי הקהל - עד שהגיע לזרועותיו של הזמר, שאחז בו בזמן ששר.
האירוע התרחש בעת הופעה של פלו-רידה, בפסטיבל בפנסילבניה שהתקיימה בסוף השבוע, והסרטון שלו הפך מאז לוויראלי. בסרטון נראה הראפר כשהוא מסמן להוריו של התינוק לשלוח אותו לבמה. ההורים נענו, והקהל העביר את התינוק בעדינות לקדמת הבמה, שם אחז בו הזמר והחזיק אותו בעת ששר את שירו Low.
בהמשך, החזיקו את התינוק אנשי הצוות של פלו-רידה תוך כדי שביצע שיר נוסף, GDFR, ואף הרימו אותו כמו סימבה ב"מלך האריות". האירוע גרר שלל תגובות ברשת, כשחלק מהגולשים זעמו על חוסר האחריות והסכנה שנשקפה לתינוק, ועל הנזק לאוזניו שעלול להיגרם מהדציבלים הגבוהים הנהוגים בהופעה מסוג זה.
"אלוהים, איך אנשים מרגישים בנוח להביא תינוקות להופעות?", תהה גולש אחד, "כל כך הרבה דברים יכולים להשתבש בקהל כה גדול". "הורות איומה", קבע אחר, "אני מרגיש רע עבור התינוק".
1 צפייה בגלריה
תינוק בזרועותיו של פלו-רידה בהופעה
תינוק בזרועותיו של פלו-רידה בהופעה
תינוק בזרועותיו של פלו-רידה בהופעה
(צילום מסך, X/טוויטר)
התקרית מצטרפת לסדרה של תקריות ביזאריות ואלימות בהופעות בעת האחרונה - מטלפון שנזרק ופגע בפניה של כוכבת הפופ הבריטית ביבי רקסה, ועד מעריצה שבמהלך הופעה של הזמרת פינק השליכה לבמה את האפר של אימה.
בסוף יולי התרחשה תקרית נוספת כאשר אישה בקהל השליכה כוס משקה על הראפרית האמריקנית קארדי בי במהלך הופעה בלאס וגאס - כשהראפרית האמריקנית הזועמת הגיבה באלימות והטיחה בה את המיקרופון שלה. זמן קצר לאחר מכן דווח על פתיחת חקירה נגדה באשמת תקיפה.
גם ההופעות בארץ אינן חפות מאירועים דומים. בספטמבר 2022 עצר הזמר עדן חסון הופעה לאחר שהושלכו עליו בקבוקי מים מהקהל, ובמהלך הופעה שביצעה בחודש יולי נזרק בקבוק מים על אלין גולן, בתו של אייל גולן, ופגע ברגלה.