כעשור לאחר שחשפה שנפגעה מינית על ידי אביה החורג - שאניה טווין שיתפה אמש (א') בריאיון ל"סאנדיי טיימס" פרטים נוספים על אותן שנים קשות שחוותה, וחשפה כיצד נהגה להשטיח את החזה שלה בתור ילדה, כשניסתה למנוע פגיעה נוספת. "עשיתי הכול כדי שלא יבחינו בו. זה היה נורא - לא רציתי להיות ילדה בבית שלי", אמרה.
2 צפייה בגלריה
שאניה טוויין
שאניה טוויין
שאניה טוויין
(צילום: Nicky J Sims/Getty Images for Bauer Media)
"הסתרתי את עצמי והייתי משטחת את החזה שלי", סיפרה זמרת הקאנטרי בת ה-57. "הייתי לובשת חזיות קטנות מדי בשבילי, והייתי לובשת שתיים, מקטינה את זה עד שלא יהיה בי שום זכר להיותי בחורה". טוויין, שאומצה על ידי אביה החורג ג'רי טווין, כשהייתה בת ארבע, סיפרה לראשונה על הפגיעה שעברה בידיו בספר הזיכרונות שלה שיצא לפני כעשור - שנים רבות לאחר שאימה והוא נהרגו בתאונת דרכים ב-1987, כשהייתה רק בת 22 ונאלצה לגדל את שלושת אחיה הקטנים.
בספר, From This Moment On, סיפרה הזמרת באריכות כיצד היא ומשפחתה עברו התעללות פיזית ורגשית במשך שנים על ידו. טווין תיארה למשל זיכרון בו ג'רי הטביע את ראשה של אימה שוב ושוב בתוך אסלת השירותים ואף חשפה תקרית בה הוא נגע בה כשהייתה נערה.
כתבות נוספות במדור מוזיקה:
במהלך הריאיון, טוויין נזכרה גם בדילמות מתחילת הקריירה כשהבינה שהגוף שלה והנשיות הם חלק מהעשייה המוזיקלית שלה. "פתאום חשבתי, 'מה הבעיה שלך? את אישה ויש לך גוף יפה'. מה שהיה כל כך טבעי לאנשים אחרים היה כל כך מפחיד עבורי. הרגשתי מנוצלת, אבל לא הייתה לי ברירה אלא להתמודד עם זה. הייתי צריך לשחק אותה זמרת זוהרת. הייתי צריך ללבוש את הנשיות שלי בצורה גלויה יותר וחופשית יותר. כל זה כשאני מנסה להבין איך להימנע מזה שמישהו יטריד או יפגע בי במבט שלו באופן שיגרום לי להרגיש מושפלת".
2 צפייה בגלריה
שאניה טוויין
שאניה טוויין
שאניה טוויין
(צילום: Thomas Niedermueller/Getty Images for ZFF)
טוויין תיארה עוד כי לאחר שחתמה על חוזה ההקלטות הראשון שלה והחלה לעבוד עם המפיק רוברט ג'ון (מאט) לאנג - לימים בעלה הראשון - היא הפכה למישהי שאנשים פחדו להתקרב אליה. "כשנכנסתי לחדר, זה היה ברור משפת הגוף שלי. אני חושבת שאולי בנות צעירות יכולות ללמוד מהדרך שלי", הוסיפה הזמרת שבקרוב יצא אלבום האולפן השישי שלה, Queen of Me, "הן יכולות להבין איך לשדר את הביטחון הזה".