ימים ספורים לאחר שאסי כהן עצר את הופעתו ועזב את הבמה בעקבות תלונות מצד קהל של מתנדבי ועובדי עיריית תל אביב, ראש העיר רון חולדאי הגיב לדברים בתוכניתו של אלמוג בוקר ברשת, וטען כי עזיבת הבמה הייתה "פריבילגית" וכי לא יקבל תשלום על הופעה שלא בוצעה.
1 צפייה בגלריה
אסי כהן ורון חולדאי
אסי כהן ורון חולדאי
אסי כהן ורון חולדאי
(צילום: מימין - ענת מוסברג, משמאל - ריאן פרויס)
"היו 600 איש באולם, 20 יצאו. מה זו הפריבילגיה הזאת לעזוב את ההופעה?", אמר חולדאי, "כי לא היה לך נוח? כי פתאום אתה רגיל רק לתגובות חיוביות? אני חושב ששאולי לא עמד במחויבות הבסיסית של אדם שמופיע על במה והיה צריך להמשיך למרות מה שאמרו לו".
עוד הוסיף ואמר, "שיהיה ברור - אנחנו גם לא נשלם על הופעה שלא בוצעה. מי שהיה צריך לספק שירות על הבמה ולא סיפק שירות על הבמה - לא משלמים לו".
התקרית המדוברת התרחשה בתחילת השבוע, כשכהן הוזמן לקיים את מופע הסטנדאפ שלו, "שאולי", בטקס אות יקיר עיריית תל אביב-יפו למעורבות. עדי ראייה סיפרו ל-ynet כי זמן קצר אחרי תחילת המופע אדם מהקהל צעק "בושה", לאחר שכהן סיפר מספר בדיחות על בעלי חיים - ובתגובה קמו במחאה כמה אנשים ועזבו את האולם. כהן המתין שהקמים יצאו, ואז ניגש אליו גבר - שלדברי גורמים המעורים בפרטים אינו קשור להפקה - ואמר באוזנו של השחקן משפט שבסיומו כהן אמר לקהל "תודה רבה", השתחווה ועזב את המקום.
חבריו הקרובים של כהן סיפרו ל-ynet כי "אסי התבאס אבל לקח את האירוע בפרופורציה. הוא הבין שהמופע לא מתאים לאנשים שהיו שם וכדי לחסוך עוגמת נפש - מהקהל קודם כל, ואחר כך מעצמו - הוא העדיף לרדת מהבמה".