השחקנית אנה פאריס ("ממי") סיפרה כי הבמאי איוון רייטמן ("מכסחי השדים"), שהלך לעולמו בחודש פברואר האחרון, טפח על ישבנה ביומה הראשון על סט הצילומים של הקומדיה הרומנטית בכיכובה, "הסופר אקסית שלי" (2006). פאריס חשפה את שמו של הבמאי במהלך תוכנית בפודקאסט שלה, Unqualified, והוסיפה כי הוא נהג לצעוק עליה והותיר אותה "פגועה, כועסת ומושפלת".
2 צפייה בגלריה
אנה פאריס
אנה פאריס
"פגועה, כועסת ומושפלת". אנה פאריס
(EPA)
במהלך שיחה עם השחקנית והיוצרת לינה דנהאם, פאריס חשפה כי "אחת החוויות הקשות ביותר שלי בקולנוע הייתה עם איוון רייטמן. ועוד לנסות ליצור קומדיה תחת משטר הטרור הזה. הוא היה צועק ומשפיל מישהו כל יום. אותי הוא השפיל ביום הראשון שלי". במהלך השיחה פאריס ציינה כי האינטראקציה הראשונה שלה עם הבמאי כמעט והובילה אותה לדמעות אחרי שהיא איחרה לסט בגלל תאונה.
עוד פאריס סיפרה כי רייטמן טפח לה על הישבן ובתגובה שאלה דנהאם, "אני לא חושבת שאת הראשונה שמדווחת על מקרה כזה, ואני מצטערת שנאלצת לעבור את זה. אף אחד לא התערב ואמר 'לא'?", לשאלתה של דנהאם פאריס השיבה "לא, זה היה ב-2006".
2 צפייה בגלריה
מתוך "ממי"
מתוך "ממי"
"רק צחקתי בחוסר נוחות", אנה פאריס מתוך "ממי"
(צילום מסך)
בעבר השחקנית חשפה כי הוטרדה על סט צילומים, אך לא חשפה על ידי מי. ב-2017 בתחילת עידן ה-Me Too היא התייחסה לאותה התקרית: "השתתפתי בסצנה שבה עמדתי על סולם, והייתי צריכה להוריד ספרים ממדף והוא פשוט נתן לי מכה ממש חזקה בישבן מול כל הצוות, ואני רק צחקתי בחוסר נוחות".