קווין ספייסי עומד בפני תביעה חדשה: מטפל בעיסוי טוען כי השחקן הציע לו תשלום נוסף עבור טובות הנאה מיניות במהלך הפגישות שלהם. לדבריו, ספייסי הזמין שלושה עיסויים בני 90 דקות ב-2016 במלון בניו יורק, שם התרחשו לכאורה התקריות.
1 צפייה בגלריה
קווין ספייסי
קווין ספייסי
קווין ספייסי
(צילום: EPA)
לפי מסמכים שהוגשו לתביעה, נטען כי ספייסי ביצע מעשי מין לא רצויים במטפל וכי הוא אף לחץ עליו שוב ושוב לקבל טובות הנאה מיניות. עוד טען המטפל כי ספייסי נטה להעיר הערות מיניות על המראה החיצוני שלו, והתעקש לבצע תנוחות יוגה במהלך העיסוי, תוך חשיפת ישבנו ואיבר המין שלו.
עוד נכתב כי במהלך הטיפול השחקן תפס את ידו של המעסה וניסה להניח אותה על איבר מינו, למרות שזה ניסה לדחות את הניסיון שוב ושוב. לפי הדיווחים, ספייסי הזמין את הטיפולים דרך אפליקציה תוך שימוש בשם בדוי, וכשהגיע למקום "התעקש ללבוש מסכת סקי".
לאחר העיסוי השלישי, המטפל טוען כי הפסיק לקבל מטופלים באותו מלון שספייסי פקד. לדבריו, המפגשים בין השניים הביאו אותו למצוקה רגשית ונפשית, וכיום הוא סובל מדיכאון, חרדות, וחשש לפרנסתו.
התביעה החדשה מגיעה לאחר שבחודש יולי האחרון חבר המושבעים הודיע כי מצא את השחקן האמריקני לא אשם בתשעה סעיפי אישום בארבעה גברים שונים. המקרים שנדונו בבית המשפט התרחשו לכאורה בין השנים 2001 ל-2013.