שעות לאחר היוודע דבר מותו של טיילור הוקינס, מתופף פו פייטרס, המשטרה המקומית בבוגוטה שבקולומביה פרסמה פרטים נוספים על מותו. לפי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, אמבולנס הגיע למלון שבו שהה הוקינס בעקבות שיחת חירום שנגעה לכאבים בחזה. לפי הודעה של שירותי הבריאות בבוגוטה, הצוות הרפואי שהגיע למלון ביצע בהוקינס ניסיונות החייאה, אך מותו הוכרז במקום. המשטרה המקומית הודיעה כי פתחה בחקירת נסיבות מותו של המוזיקאי.
2 צפייה בגלריה
טיילור הוקינס, ב-2007
טיילור הוקינס, ב-2007
טיילור הוקינס, ב-2007
(Gareth Cattermole/Getty Images)
הוקינס היה רק בן 50 במותו ובמהלך סיבוב הופעות עם הלהקה שאיתה הוא מנגן כבר 25 שנה. חברי הלהקה הגיעו לקולומביה להופעה בפסטיבל המוזיקה "אסטראו פיקניק", שנמשך שלושה ימים. בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל נכתב כי ההופעה של הלהקה בוטלה. לפי דיווחים, מעריצים רבים של הלהקה התגודדו היום מחוץ למלון שבו מצא הוקינס את מותו.
הופעתם האחרונה של הפו פייטרס לפני מותו של טיילור התקיימה בפסטיבל "לולהפלוזה" בארגנטינה, ב-22 במרץ. במשך יותר משעתיים ניגנה הלהקה בבואנוס איירס רבים מלהיטיה, כמו The Pretender ו-My Hero.
הלהקה הייתה אמורה לסיים את סיבוב ההופעות שלה בדרום אמריקה עם הופעה מרכזית בפסטיבל "לולהפלוזה" בברזיל, לצד מיילי סיירוס, שהודיעה כי הופעתה תוקדש להוקינס. לאחר מכן הייתה הלהקה אמורה להמשיך לסיבוב הופעות נרחב בארצות הברית, אירופה וניו זילנד, וב-3 באפריל אמורה הלהקה להופיע בטקס פרסי הגראמי. בשלב זה לא ידוע אם כל ההופעות של הלהקה יתבטלו.
2 צפייה בגלריה
 חברי להקת פו פייטרס בלונדון, ב-2018
 חברי להקת פו פייטרס בלונדון, ב-2018
חברי להקת פו פייטרס בלונדון, ב-2018
(צילום: John Phillips/Getty Images)
באוגוסט 2001 שרד הוקינס מנת יתר של הרואין, שלאחריה היה בתרדמת במשך שבועיים. "איבדתי שליטה לזמן קצר", הוא אמר לאחר מכן. "לקחתי את זה רחוק מדי. אני שמח שקיבלתי בעיטה בפנים בנקודה הזאת".
יחד עם הוקינס הופיעה הלהקה לאחרונה בסרט אימה-קומדיה חדש בשם "סטודיו 666", שאמור לצאת בימים אלה. בסרט רוח דמונית שחיה בבית שבו מנגנת הלהקה משתלטת על הסולן דייב גרוהל וגורמת לו לרצוח. הסרט הוא תוצאה של עבודתם על האלבום העשירי של הלהקה בבית בלוס אנג'לס.