אנטמן והצרעה חוזרים: היום (ב') שחררה דיסני את הטריילר לסרט "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה", הסרט השלישי בעלילות גיבורי העל שמגלמים פול ראד ואוונג'לין לילי, והסרט ה-31 בזיכיון סרטי היקום הקולנועי של מארוול (MCU). צפו בטריילר:
"אנטמן והצרעה: קוונטומאניה", שכמו צמד קודמיו בויים על ידי פייטון ריד ("מעודדות צמודות") וצפוי לעלות בארץ ב-16 בפברואר 2023, יעקוב אחר הרפתקאותיהם של סקוט לאנג (ראד) והופ ואן דיין (לילי) בממד הקוואנטום - מקום שבו כבר ביקרו בסרט הקודם בסדרה, "אנטמן והצרעה" (2018), ואשר יזמן להם מפגש עם קאנג הכובש (ג'ונתן מייג'ורס, "ארץ לאבקראפט").
הדמות, שעתידה להיות הנבל המרכזי בשלב החמישי של יקום הסרטים של מארוול, כבר הוצגה בסדרת הטלוויזיה "לוקי" - ופה, לראשונה, תוצג על המסך הגדול בפני הקהל הרחב. פרט לראד, לילי ומייג'ורס, משתתפים ב"אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" גם מייקל דאגלס ומישל פייפר, שחוזרים לתפקידיהם כהאנק פים וג'נט ואן דיין - אנטמן והצרעה המקוריים וגם קתרין ניוטון (כקאסי לאנג).
1 צפייה בגלריה
מתוך: "אנטמן והצרעה: קוואנטומאניה"
מתוך: "אנטמן והצרעה: קוואנטומאניה"
מתוך: "אנטמן והצרעה: קוואנטומאניה"
(צילום מסך )
שחקן נוסף שיופיע בסרט הוא ביל מארי שטרם פורסם מה יהיה תפקידו. כזכור, עדויות רבות עלו נגדו בנוגע לתקריות של התנהגות לא הולמת ובריונות על סטים של סרטים בהם עבד. בין אלו היה גם השחקן סת' גרין ("אוסטין פאוורס") שטען שמארי נהג כלפיו באלימות - בעודו בן תשע בלבד.