ביל מארי ממשיך להסתבך: אחרי שלל העדויות שהפציעו נגדו בנוגע לתקריות של התנהגות לא הולמת ובריונות על סטים של סרטים בהם עבד, גם השחקן סת' גרין ("אוסטין פאוורס") טוען שמארי נהג כלפיו באלימות - בעודו בן תשע בלבד.
3 צפייה בגלריה
ביל מארי
ביל מארי
ביל מארי
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images )
גרין, בן 48 כיום, התראיין לתוכנית ביוטיוב, שם חלק אירוע מטלטל שחווה בידי מארי (72) כשהתארח בתוכנית הטלוויזיה "סאטרדיי נייט לייב" לפני כ-39 שנים. לדבריו, צפה בטלוויזיה מאחורי הקלעים בתוכנית שאותה מארי הנחה. "הוא ראה אותי יושב על מסעד כסא ועשה סיפור גדול מזה שישבתי במקום שלו", סיפר גרין, שסירב לזוז. "הוא הרים אותי מהקרסוליים שלי והחזיק אותי הפוך... הוא טלטל אותי מעל לפח ואמר: 'הזבל הולך לפח הזבל'. ואני צרחתי, נופפתי בזרועותיי בפראות ופגעתי פגיעה ישירה באשכיו. הוא הפיל אותי לפח הזבל, והפח נפל הצידה. הייתי מבועת. ברחתי משם, התחבאתי מתחת לשולחן בחדר ההלבשה שלי ופשוט בכיתי".
3 צפייה בגלריה
סת' גרין
סת' גרין
סת' גרין
(GettyImages)
כזכור, עדותו של גרין מגיעה בהמשך לגל של האשמות נגד מארי מהשנים האחרונות, שעלו לכותרות שוב בשל הסתבכותו באפריל האחרון, כשהפקת סרט בכיכובו - Being Mortal, בבימויו של השחקן והיוצר עזיז אנסרי - הוקפאה לאחר שעוזרת הפקה צעירה התלוננה כי מארי הצמיד אותה בכוח למיטה, רכן מעליה ונישק אותה בכוח. ביום שלישי האחרון פורסם כי מארי שילם למתלוננת סכום של 100 אלף דולר תמורת שמירה על סודיות, וכדי שלא תגיש תביעות נגד מפיקי הסרט, כולל חברת סרצ'לייט והבעלים שלה - חברת דיסני.
לאחרונה שמו של מארי עלה שוב בספר הזיכרונות של השחקנית ג'ינה דייויס, שחשפה כי התנהג כלפיה בבריונות על הסט של הסרט Quick Change מ-1990, שבו כיכב ואותו גם ביים לצד האוורד פרנקלין. לטענתה של דייויס, מארי כפה עליה שימוש במכשיר עיסוי בעת האודישן שלה מולו, ובהמשך צרח עליה בסט הצילומים מול 300 איש.
3 צפייה בגלריה
ג'ינה דייויס
ג'ינה דייויס
ג'ינה דייויס
(AP)
אתמול חלק גם השחקן והקומיקאי רוב שניידר, בעבר חבר בצוות "סאטרדיי נייט לייב", את החוויה השלילית של לעבוד לצד מארי. שניידר, שהתראיין בתוכנית רדיו אמריקנית, סיפר כי מארי "לא היה מאוד נחמד אלינו. הוא שנא אותנו כשהנחה את 'סאטרדיי נייט לייב'. פשוט שנא אותנו... זה היה זעם עירום".
בעבר טענה השחקנית לוסי ליו כי התנגשה עם מארי לאחר שהטיח בה עלבונות על הסט של הסרט "המלאכיות של צ'רלי" שבו כיכבו השניים. בריאיון ל"גארדיאן" שהעניק ב-2009 טען גם במאי הסרט מק ג'י כי הותקף בידי מארי, שלדבריו נגח בפניו בעת הצילומים.