חודש לאחר שהלך לעולמו, נחשף כי סיבת מותו הרשמית של בוב סאגט הייתה פגיעת ראש, כך חשפה הבוקר (ה') משפחתו של השחקן.
1 צפייה בגלריה
בוב סאגט
בוב סאגט
בוב סאגט
(AP)
בהצהרה שפורסמה מטעמם, נכתב כי "הרשויות קבעו כי בוב מת בעקבות פגיעת ראש טראומתית. הם הסיקו כי חלקו האחורי של ראשו פגע במשהו, הוא חשוב כי לא מדובר בפגיעה משמעותית והלך לישון". כמו כן, הוסיפו כי "לא הייתה מעורבות של סמים או אלכוהול".
בהצהרה המשפחה הוסיפה ואמרה כי הם מוצפים על ידי "האהבה האדירה שהם מקבלים ממעריצים של בוב", ומנוחמים על ידי זה. "בעוד אנו ממשיכים להתאבל יחדיו, אנו מבקשים מכולכם לזכור את האהבה והצחוק שבוב הביא לעולם, ואת השיעורים שלימד את כולנו: להיות אדיבים לכולם, לתת לכל האנשים סביבכם לדעת שאתם אוהבים אותם, ולהתמודד עם זמנים קשים בחיבוק ובצחוק".
כפי שפורסם בתחילת חודש ינואר, השחקן והקומיקאי בן ה-65 נמצא מת בחדרו במלון ריץ קרלטון שבפלורידה, לאחר שהופיע באזור כחלק מסבב הופעות הסטנד-אפ שלו. על פי דיווח באתר TMZ, קצין ביטחון מטעם המלון נכנס לחדרו בשעה 16:00 לאחר שסאגט לא ביצע צ'ק-אאוט לחדרו ואשתו התריעה כי גם לא שב ללוס אנג'לס. כשמצא אותו במיטתו והבין כי אינו מגיב, הוא התקשר למשטרה ופרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותו.
סאגט, שהיה ידוע בזכות תפקידו ב"צער גידול בנות" והגשת "סרטוני הוידאו הביתיים המצחיקים ביותר של אמריקה", היה באותה העת בדרכים כחלק מסבב הופעות הסטנד-אפ שלו, I Don’t Do Negative Comedy Tour. אחרי קבלת פנים חמה מהקהל להופעותיו, הוא כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "חזרתי לקומדיה כאילו אני שוב בן 26. אני מניח שאני מוצא מחדש את הקול שלי ואוהב כל רגע מזה".
בשנים האחרונות השתתף סאגט ב"צער גידול בנות - הדור הבא", סדרת הספין אוף של נטפליקס ל"צער גידול בנות", כמו גם בעונתה הרביעית של "הזמר במסכה" בגרסתה האמריקנית.
הוא הותיר אחריו אישה, קלי ריזו סאגט, ושלוש בנות מנישואים קודמים.