סיינפלד - עונות 9-1

מתי ואיפה: 1 באוקטובר, נטפליקס. מה הסיפור: סוף סוף זה קורה. "סיינפלד" מגיעה לענקית הסטרימינג עם 180 פרקיה ותשע עונותיה, כדי לעורר נוסטלגיה בקרב אנשים שחצו את גיל 30, או לגרום להתאהבות מצד בני דור ה-Z, שעוד מתנערים מהאובססיה שפיתחו כלפי "חברים", כשזו רק הגיעה לנטפליקס.
קשה להאמין שיש מישהו שצריך לערוך לו היכרות עם סדרה שזכתה ב-10 פרסי אמי והפכה לאחת מהקלאסיקות הטלוויזיוניות הגדולות והמשפיעות בכל הזמנים. אבל אם עלינו להרחיב בכל זאת, נספר ש"סיינפלד" הוא סיטקום שיצרו ג'רי סיינפלד ולארי דיוויד (שמתקמבק בעצמו החודש עם "תרגיע", נגיע גם אליה בהמשך המדור), וששודר בין 1989 ל-1998. הגיבור, כפי שאפשר להבין משמה, הוא סיינפלד עצמו (או גרסה בדיונית שלו), סטנדאפיסט שמספק לצופים הצצה לחיים שלו ושל שלושת חבריו הטובים - ג'ורג' קוסטנזה, איליין בניס וקוזמו קריימר, המבלים בעיקר בביתו של סיינפלד שבבניין דירות באפר איסט סייד, או במקומות אחרים ברחבי ניו יורק. או כמו שהם נהגו לומר בעצמם: "זוהי סדרה על כלום", ובכל זאת, יש שיגידו שזאת סדרה על הכול.
13 צפייה בגלריה
מתוך "סיינפלד"
מתוך "סיינפלד"
מתוך "סיינפלד"
(באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ג'רי סיינפלד ("קומיקאים במכוניות שותים קפה"), ג'וליה לואי-דרייפוס ("ויפ"), מייקל ריצ'רדס ("המופע של מייקל ריצ'רדס") וג'ייסון אלכסנדר ("אישה יפה"). וגם: ויין נייט ("מפגשים מהסוג האישי"), ג'רי סטילר ("מלך השכונה", ואביו המנוח של בן סטילר) ועוד.

עוזרת בית (Maid)

מתי ואיפה: 1 באוקטובר, נטפליקס. מה הסיפור: דרמה המבוססת על ביוגרפיה מאת סטפני לנד - Maid: Hard Work, Low Pay, and a Mother's Will to Survive - שהפכה לרב מכר של "הניו יורק טיימס". הסדרה בת עשרת הפרקים עוסקת באלכס, אם חד הורית שמחליטה לקחת את בתה הקטנה מאדי ולשים סוף למערכת היחסים שלה עם בן זוגה האלים.
כשהיא נטולת קורת גג וביטחון כלכלי, אלכס מגיעה לבית מחסה לנשים ונאלצת ללעבוד כמנקת בתים, בתקווה שתצליח למנוע ממנה וממאדי להגיע לרחוב. במקביל עליה להתמודד עם אמה, פולה, אמנית אקסצנטרית שמתוארת בטריילר כ"אישה עם הפרעה דו-קוטבית לא מאובחנת". אם למישהי מגיע תואר "וונדר וומן" - אלכס היא כנראה הראשונה בתור.
13 צפייה בגלריה
מתוך "עוזרת בית"
מתוך "עוזרת בית"
מתוך "עוזרת בית"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: מרגרט קוואלי ("היו זמנים בהוליווד") בתפקיד הראשי, ומי שמגלמת את אמה היא לא אחרת מאמה במציאות - השחקנית אנדי מקדואל ("ארבע חתונות ולוויה אחת"). חוץ מהשתיים משתתפים גם בילי ברק ("דמדומים"), ניק רובינסון ("באהבה, סיימון", "הכול, הכול") ואניקה נוני רוז ("האישה הטובה").
עוד ביקורות שעשויות לעניין אותך:

רוק הצעיר (Young Rock)

מתי ואיפה: 2 באוקטובר, yes. מה הסיפור: סיטקום חדש שמגולל את סיפור חייו של השחקן דווין "דה רוק" ג'ונסון, באמצעות סיפור מסגרת משעשע: מסע בחירות פיקטיבי שבמסגרתו ג'ונסון רץ לכאורה לנשיאות ארצות הברית ב-2032, פנטזיה שעלתה לא אחת במהלך השנים האחרונות (כי אם קניה יכול - גם דה רוק).
בכל אחד מ-11 פרקי הסדרה, ג'ונסון עורך ריאיון או מנהל שיחה שבמהלכם הוא מגולל אנקדוטות שונות מצעירותו, ומסביר איך הן הובילו אותו למקום שבו הוא נמצא היום. כצפוי, זה קורה בעזרת פלאשבקים לשלוש תקופות - כילד בן 10 בהוואי בתחילת האייטיז, כתלמיד תיכון גדול מהממוצע בפנסילבניה שמחליט ללכת בעקבות אביו ולהשתלב בעולם ההיאבקות, וכסטודנט ושחקן פוטבול באוניברסיטת מיאמי. כנראה שהוא עשה את זה לא רע, כי הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.
13 צפייה בגלריה
מתוך "רוק הצעיר"
מתוך "רוק הצעיר"
מתוך "רוק הצעיר"
(צילום: NBC)
מי בפנים: השחקנים שמגלמים את ג'ונסון בשלושת השלבים השונים - אדריאן גרול בן ה-12, בראדלי קונסטנט שמגלם את גרסת התיכון ואולי לאטוקפו ("הנוסע השמיני: קובננט") על תקן דה רוק האקדמי, למרות שבמציאות הוא בן 37.

האנטומיה של גריי - עונה 18

מתי ואיפה: 4 באוקטובר, yes. מה הסיפור: השנים חולפות, מגפות באות והולכות, ורק מרדית' גריי איכשהו שורדת את כל אסונות הטבע שביקום כדי להוביל עונה נוספת של "האנטומיה של גריי". כן, העונה ה-18(!) של הדרמה הרפואית מבית שונדה ריימס שבה למסכים, אך האם היא תהיה האחרונה? קשה לנו להאמין, בייחוד לנוכח העובדה שנשיא רשת ABC סיפר כי יוצרי הסדרה משתעשעים בכל מיני רעיונות, וכי הוא "לא יכול לחכות עד שנמצא את הרעיונות הנכונים ונכיר לצופים את השלב הבא של 'האנטומיה של גריי'. נמצא את הגרסה הבאה שתכין אותנו ל-18 השנים הבאות". רגע, מה?! אנחנו מקווים שאתה צוחק.
בכל אופן, "האנטומיה" חוזרת עם עונת קורונה נוספת, רגע אחרי שמרדית' חזרה להכרה מחלומות הקוביד-19 שלה, שבמסגרתם פגשה שלל חברים מהעבר, בהם מקדרימי, ג'ורג' ועוד רבים וטובים. אך אל חשש, האיחודים לא תמו וגם בעונה הזאת היא תפגוש מישהי שמוכרת לה מפעם - ד"ר אדיסון מונטגומרי שתשוב לבית החולים, כמו גם את רוחה של אמה, ד"ר אליס גריי, שתופיע ככל הנראה בפלאשבקים (או בהזיות, מי יודע). כמו כן, טריילר ראשון משותף שיצא ל"האנטומיה" וסדרת הבת שלה, "תחנה 19", חושף כי נראה את אוון וטדי צועדים לחופה, אבל גם סיטואציה של חטיפת כבאית (ותאונת דרכים שמגיעה בעקבותיה). או בקיצור: עוד יום שני בגריי-סלואן ממוריאל.
13 צפייה בגלריה
מתוך "האנטומיה של גריי"
מתוך "האנטומיה של גריי"
מתוך "האנטומיה של גריי"
(צילום: ABC באדיבות yes)
מי בפנים: כל החבר'ה הטובים, מינוס העוזבים הטריים ג'סי וויליאמס (ג'קסון), ג'יאקומו ג'יאנוטי (דה לוקה) וגרג גרמן (ד"ר קורסיק), פלוס מצטרף טרי אחד - פיטר גלאגר ("האו.סי") כרופא חדש בבית החולים, ושלוש המתקאמבקות - קייט וולש (אדיסון), קייט ברטון (אליס גריי המנוחה) ואביגיל ספנסר (מייגן, אחותו של אוון, ששבה גם היא מלוס אנג'לס).

זאב זאב (Cry Wolf)

מתי ואיפה: 6 באוקטובר, HOT. מה הסיפור: דרמה דנית בת שמונה פרקים שנוצרה על ידי מאיה יול לארסן (מתסריטאיות Borgen), ושעם עלייתה באוקטובר 2020 זכתה להצלחה רבה ונמכרה לשידור ברחבי אירופה - וכעת גם בישראל. "זאב זאב" עוקבת אחר הולי, נערה מתבגרת בת 14, שבמסגרת מטלה לבית הספר כותבת מאמר גרפי למדי שבו היא מתארת בפירוט כיצד אביה החורג תקף אותה פיזית.
כשאימה ואביה החורג מכחישים את ההאשמות המתוארות, בית הספר מערב במקרה את הרשויות ואת לארס, עובד סוציאלי הממונה לטפל במקרה. לאחר שבחן את הדברים, הוא ממהר להוציא את הולי ואת אחיה הצעיר מבית הוריהם ומעבירם למשפחת אומנה. אלא שאז הוריהם מחליטים לפנות לבית המשפט - ולצאת למתקפה חזיתית נגד לארס וביתם. ממש כמו לארס, גם הצופים ייאלצו להמתין עד לרגע האחרון כדי לגלות מי מבני המשפחה הוא זה שדובר אמת, מי מהם הוא זה שמשקר - ואיזה סוד משפחתי הם מסתירים.
13 צפייה בגלריה
מתוך "זאב זאב"
מתוך "זאב זאב"
מתוך "זאב זאב"
(צילום: DR)
מי בפנים: ביארן הנריקסן (The Killing), כריסטין אלבק ברג ("הגשר"), פיטר פלאוגברג ("אלו שהורגים") ועוד שמות רבים קשים להגייה.

Dopesick

מתי ואיפה: 13 באוקטובר, הולו. מה הסיפור: מיני-סדרה דרמטית שפיתח השחקן, התסריטאי והבמאי דני סטרונג ("אימפריה", "משחקי הרעב"), המבוססת על ספרה של בת' מייסי, Dopesick: Dealers, Doctors and the Drug Company that Addicted America. הסדרה משחזרת כיצד השימוש במשככי כאבים ממשפחת האופיאטים, שחברת התרופות האמריקאית פורדו פארמה עודדה אנשים לקחת, גרמה לאחד ממשברי ההתמכרויות החמורים בהיסטוריה האמריקנית (ב-2016, מעל ל-453,300 אלף אמריקנים מתו בעקבות השימוש בהם).
במרכז הסדרה ניצב ד"ר סמואל פיניקס, רופא מווירג'יניה הכפרית שמתחיל להעניק מרשמי אוקסיקודון לחולים שלו על אף ספקותיו, בעקבות פגישה עם נציג מחברת התרופות ששכנע אותו שמדובר בתרופה בטוחה. אחת ממטופלותיו של פיניקס היא בטסי, שמתמכרת לתרופות מרשם אופיאטיות כדי להתמודד עם כאבים כרוניים, שמהם היא סובלת בעקבות עבודה פיזית קשה - ובשל כך חייה מתדרדרים. אנשי החוק והצדק המבחינים מהצד במשבר הלאומי בהתהוות מתחילים להתעורר, ומבקשים לשים סוף לכוחות התאגידיים תאבי הבצע שעומדים מאחוריו.
13 צפייה בגלריה
מתוך Dopesick
מתוך Dopesick
מתוך Dopesick
(צילום: HULU)
מי בפנים: מייקל קיטון ("באטמן") בתפקיד הראשי, וזוכה לחיזוק משחקנים כמו פיטר סארסגארד ("The Killing"), מייקל סטולברג ("יהודי טוב"), ויל פולטר ("מידסומר"), קייטלין דבר ("לא ייאמן"), רוזריו דוסון ("לוק קייג'"), פיליפה סו ("המילטון"), ג'יימי ריי ניומן ("המעניש", וגם אשתו של הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב), ויל צ'ייס ("נאשוויל") ועוד.

אני יודע מה עשית בקיץ האחרון (I Know What You Did Last Summer)

מתי ואיפה: 15 באוקטובר, אמזון פריים. מה הסיפור: כמו בכל שנה, חודש אוקטובר מביא איתו אינספור תכני אימה למסכים הקטנים והגדולים בזכות ליל כל הקדושים, והפעם חוזרת אלינו קלאסיקה אהובה מהז'אנר - עיבוד טלוויזיוני ל"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", שעל פי הדיווחים, דומה יותר לרומן המקורי שכתבה לויס דאנקן ב-1973 מאשר לטרילוגיה הקולנועית המצליחה מהניינטיז (על אף שלשתיהן יש את אותם המפיקים בפועל, אריק פייג וניל ה. מוריץ).
העלילה, כמתבקש, זהה: שנה אחרי שהם גורמים לתאונת דרכים קטלנית בערב טקס הסיום שלהם, שבה דרסו למוות אדם והסתירו את גופתו, חבורת תיכוניסטים מתחילה להירדף בזה אחר זה על ידי רוצח אכזר. בעודם מנסים לחבר בין הרמזים כדי לגלות מי האיש שרודף אותם, הם חושפים את הצד האפל של העיירה הקטנה והמושלמת שלהם - אך גם את הצדדים האפלים של חבריהם. מתברר שלכל אחד יש משהו להסתיר, וחשיפת הסוד הלא נכון עלולה להיות קטלנית לא פחות.
13 צפייה בגלריה
מתוך "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
מתוך "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
מתוך "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
(צילום: Amazon Prime Video)
מי בפנים: מדיסון אייזמן ("ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל") בתפקיד כפול של אחיות תאומות, בריאן טז'ו ("צעקה", העיבוד של MTV), פיונה רנה (Stumptown), בילי הק ("הבלדה על באסטר סקראגס"), ברוק בלום (The Sinner) ועוד.

את - עונה 3 (You)

מתי ואיפה: 15 באוקטובר, נטפליקס. מה הסיפור: לרגע חשבנו שהסיפור של ג'ו גולדברג ולאב קווין נגמר בסוף-טוב-הכול-טוב (בערך), אך המותחן הפסיכולוגי הפופולרי מזכיר שיש הרגלים שקשה להיפטר מהם (בניגוד לגופות שהשניים ערמו בכלובים שלהם. זה דווקא מתברר כקל למדי). ג'ו גולדברג ולאב קווין סיימו את העונה הקודמת עם הריון מפתיע, וכעת, בעונה השלישית שמגיעה כמעט שנתיים אחרי, הם הופכים רשמית להורים של הנרי הקטן.
בעשרת הפרקים החדשים של "את" נלווה את השניים בזמן שהם מסתגלים למצב הטרי בביתם החדש שבמאדרה לינדה, פרבר שקט בקליפורניה. אך כמובן שלכל בית יש שכנה ממול - ובמקרה הזה נטלי, שתופסת את תשומת ליבו של ג'ו ומעוררת את יצריו האובססיביים. אלא שהפעם יש לו את לאב על הראש, שבוחנת כל צעד שלו ולא תבחל באמצעים כדי לדאוג שהמשפחה שלהם תישאר מאוחדת.
13 צפייה בגלריה
מתוך "את", עונה 3
מתוך "את", עונה 3
מתוך "את", עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: פן באדג'לי ("גוסיפ גירל") וויקטוריה פדרטי ("מי מתגורר באחוזת היל?") בתפקיד הצמד הקטלני, וסאפרון בורוז ("מוצרט בג'ונגל") ששבה לתפקיד דוטי, אימה של לאב. המצטרפים החדשים הם מיקיילה מקמאנוס ("יומני הערפד") שמגלמת את השכנה היפהפייה וסקוט מייקל פוסטר (נתניאל פלימפטון השלישי מ"האקסית המשוגעת") שיגלם את ריאן, אב יחידני ומגיש טלוויזיה מקומי ש"התגבר על עבר מלא בהתמכרויות". וגם - דילן ארנולד (טוויג מ"נאשוויל"), טאטי גבריאל (פרודנס מ"הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"), ואחת איילת זורר, שתגלם את המטפלת הזוגית של השניים.

יורשים - עונה 3 (Succession)

מתי ואיפה: 18 באוקטובר, HOT, yes וסלקום tv. מה הסיפור: עונה שלישית לדרמה זוכת הפרסים של HBO, שחוזרת שנתיים בדיוק לאחר שידור פרק סיום העונה השנייה - עיכוב שממנו סבלה, בין היתר, בשל התפרצות הקורונה. למקרה שהספקתם לשכוח איך הכול נגמר, נזכיר שקנדל חשף בשידור חי לעיני העולם כולו שאביו ידע על כל העוולות (הפליליות להחריד) שהתרחשו ב-Waystar RoyCo.
על פי הטריילר לעונה החדשה, מתברר שבאופן די מפתיע אף אחד לא יושב בכלא, ויותר מכך - פטריארך המשפחה הבלתי מתפקדת, לוגאן רוי, רק מפשיל שרוולים לקראת מתקפה חריפה יותר נגד בנו הבוגדני, קנדל, שמצידו מעלה הילוך בניסיון להשתלט על אימפריית התקשורת של אביו. שיב, כרגיל, נלכדת בין לבין (אך עדיין זוממת להשתלט על כס המלוכה), בעוד שטום ובן הדוד גרג ממשיכים להתנצח ולתחזק את מערכת יחסי השנאה-אהבה שלהם.
13 צפייה בגלריה
מתוך "יורשים", עונה 3
מתוך "יורשים", עונה 3
מתוך "יורשים", עונה 3
(צילום: David M. Russell/HBO)
מי בפנים: כל החבר'ה הטובים - בריאן קוקס ("אדפטיישן"), ג'רמי סטרונג ("משפט השבעה משיקגו"), שרה סנוק ("השקר היפה"), קירן קאלקין ("האקסים של חברה שלי", וכן, גם אח-של), אלן ראק ("שמתי ברז למורה"), ניקולס בראון ("זולה"), מת'יו מקפיידן ("גאווה ודעה קדומה"), היאם עבאס ("הכלה הסורית") וג'סטין לופה ("גברת מייזל המופלאה"). אליהם יצטרפו העונה גם אלכסנדר סקארסגארד ("דם אמיתי", "שקרים קטנים גדולים"), אדריאן ברודי ("הפסנתרן"), סאנה לת'אן (שכיכבה ב"פגע וברח" לצד ליאור רז), הופ דיוויס ("כבודו" האמריקנית) ועוד.

המרדף אחרי האהבה

מתי ואיפה: 19 באוקטובר, HOT. מה הסיפור: מיני-סדרה בת שלושה פרקים של ה-BBC, המבוססת על רומן באותו השם מאת ננסי מיטפורד, שראה אור ב-1945. "המרדף אחר האהבה", שעלתה כבר ביולי באמזון פריים וכעת עושה עלייה לישראל, היא דרמה רומנטית תקופתית, שמתרחשת בין שתי מלחמות עולם ושמספרת את סיפורן של לינדה ראדלט, פמיניסטית חסרת פחד ובת דודתה וחברתה הטובה ביותר, פאני לוגאן.
השתיים, שקרובות מאוד זו לזו אך גם שונות מאוד זו מזו, יוצאות למסע חיפוש עצמי ברחבי אירופה בעודן מנסות למצוא את מקומן בעולם. לינדה מפנטזת על הגבר המושלם שיסחוף אותה לסיפור אהבה קסום, ופאני, מאידך, מוכנה להתפשר על חיים יציבים וצפויים. אולם חברותן עומדת במבחן כשהראשונה מחליטה ללכת בעקבות ליבה לעבר מקומות פרועים ולא ידועים.
13 צפייה בגלריה
מתוך "המרדף אחר האהבה"
מתוך "המרדף אחר האהבה"
מתוך "המרדף אחרי האהבה"
(צילום: BBC)
מי בפנים: לילי ג'יימס ("סינדרלה"), אמילי ביצ'אם ("אדמת הפקר"), דומיניק ווסט ("הסמויה"), אנדרו סקוט ("פליבג") ופרדי פוקס (שמככב גם ב"רצח בחווה הלבנה").

מאיה ושלושת הלוחמים (Maya and the Three)

מתי ואיפה: 22 באוקטובר, נטפליקס. מה הסיפור: אם אהבתם את "מואנה" ו"ריה והדרקון האחרון", מסתמן שסדרת האנימציה המקסיקנית החדשה של נטפליקס היא בדיוק מה שחסר לכם ברשימת הצפייה (ואנחנו מתכוונים לכך באופן מילולי, כי הטריילר לא יפסיק להעלות פלאשבקים למה שראיתם בשתיהן). "מאיה ושלושת הלוחמים" הוא סיפור פנטזיה שמשלב בין התרבות הקאריבית המודרנית לבין זוויות של המיתולוגיה הילידית, שבה מאמינים האצטקים, בני המאיה והאינקה.
בעולם פנטסטי שנשלט על ידי ארבע ממלכות, ושבו קסמים הם דבר שבשגרה, נסיכה מרדנית בשם מאיה עתידה לחגוג את יום הולדתה ה-15 ואת טקס הכתרתה. העניינים מסתבכים כשאלים מהעולם התחתון מופיעים במפתיע ומכריזים כי עליה להיכנע לאל המלחמה בשביל לכפר על מעשיי משפחתה. ואם היא תסרב לשתף עימם פעולה? העולם כולו ייחרב על ידי האלים. כדי להציל את משפחתה האהובה, חבריה וחייה שלה, מאיה יוצאת למסע שבו תנסה להגשים את הנבואה העתיקה, שלפיה שלושה לוחמים דגולים יגיעו לעזור לה להביס את האלים - ולהציל את האנושות כולה מהרס.
13 צפייה בגלריה
מתוך "מאיה ושלושת הלוחמים"
מתוך "מאיה ושלושת הלוחמים"
מתוך "מאיה ושלושת הלוחמים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: נבחרת מדבבים נוצצת במיוחד, שכוללת את זואי סלדנה ("שומרי הגלקסיה") בתפקיד מאיה, קווין לטיפה ("טיול בנות"), גאל גרסיה ברנל ("ואת אמא שלך גם"), דיאגו לונה ("רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים"), הקומיקאי גבריאל איגלסיאס, אלפרד מולינה ("ספיידרמן"), סטפני ביאטריס ("ברוקלין תשע-תשע"), דני טרחו ("מצ'טה"), רוזי פרז ("ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת"), וויקלף ז'אן (חבר להקת הפוג'יז) ועוד.

תרגיע - עונה 11 (Curb Your Enthusiasm)

מתי ואיפה: 25 באוקטובר, HOT, yes וסלקום tv. מה הסיפור: 20 שנה ו-100 פרקים לאחר עלייתה לראשונה, לארי דיוויד (שיצר גם את "סיינפלד") חוזר עם העונה ה-11 של "תרגיע". בדומה ל"סיינפלד", גם הקומדיה האהובה הזאת עוקבת אחר דמותו של היוצר, או ליתר דיוק - אחר גרסה מוקצנת של עצמו, בשגרת יומו כיוצר טלוויזיה במיל' המתגורר בלוס אנג'לס.
בשלב זה עוד אין פרטים ממשיים על העונה, אלא רק טיזר קצרצר שמסתפק ברמז - "העולם השתנה, הוא לא" - כך שעוד לא ברור עד כמה ואיך היא תיגע במגפת הקורונה ומי יהיו הכוכבים שיתארחו בה. אפשר רק להניח שהיא תכניס קצת הומור חיוני לימים המתישים שעברנו (תקופת החגים, אלא מה) - והי, גם זה משהו.
13 צפייה בגלריה
מתוך "תרגיע", עונה 11
מתוך "תרגיע", עונה 11
מתוך "תרגיע", עונה 11
(צילום: John P. Johnson/HBO)
מי בפנים: לארי דיוויד, שריל היינס ("אמהות רעות 2: לשרוד את החג"), ג'ף גרלין ("הגולדברגים"), סוזי אסמן ("ברוד סיטי"), ג'יי. בי. סמוב ("ספיידרמן: רחוק מהבית"), וגם הופעה קצרה מהרגיל של ריצ'רד לואיס ("רובין הוד: גברים בגטקעס") שישוב לגלם את עצמו על אף מספר ניתוחים שעבר.

לא בטוחה - עונה 5 (Insecure)

מתי ואיפה: 25 באוקטובר, HOT, yes וסלקום tv. מה הסיפור: העונה החמישית והאחרונה של הקומדיה הכיפית שיצרה איסה ריי עבור HBO, על חוויותיהן של הבסטיז איסה (בגילומה של ריי) ומולי, נשים שחורות בסוף שנות ה-20 לחייהן המתגוררות בניו יורק. העונה הקודמת והדרמטית, שהביאה את מערכת היחסים של השתיים לשפל כמעט בלתי ניתן לתיקון, הסתיימה בקליף-האנגר לא צפוי: איסה מנסה לקבל החלטה בנוגע לזוגיות שלה עם לורנס, בדיוק כשהוא מגלה שהאקסית שלו בהריון. וכל זה בזמן שמולי מתמודדת במקביל עם צרות משלה, כשהיא דווקא מחליטה להיפרד מבן זוגה אנדרו - אך מסכימה לתת צ'אנס נוסף לחברות עם איסה.
בשלב זה טרם פורסמו פרטים רשמיים על עלילת העונה, כך שלנו נותר רק לקושש דיווחים מראיונות שערכו כוכביה ויוצריה. מה למשל? ובכן, שמולי ואיסה אולי השלימו אך היחסים שלהן לא יחזרו כל כך מהר למה שהיו בעבר, ואנחנו נהיה עדים לניסיון שלהן לאחות את הפצעים. כמו כן, נגלה מה השתנה בקשרים הרומנטיים של איסה עם לורנס ונייתן (בנפרד, כמובן), והאם מולי תמצא אהבה חדשה.
13 צפייה בגלריה
מתוך "לא בטוחה", עונה 5
מתוך "לא בטוחה", עונה 5
מתוך "לא בטוחה", עונה 5
(צילום: Merie Wallace/HBO)
מי בפנים: איסה ריי, איבון אורג'י (מולי), ג'יי אליס (לורנס), נטשה רות'וול (קלי), אמנדה סילס (טיפאני), קנדריק סמפסון (נייתן) וכריסטינה אלמור (קונדולה) יחזרו כולם. עוד לא ברור אם אלכסנדר הודג', שגילם את אנדרו AKA הביי האסיאתי של מולי, ישוב לעונה הנוכחית (לנוכח פרידת השניים).