התייר (The Tourist)

מתי ואיפה: 3 במרץ, HBO מקס.
מה הסיפור: גבר בריטי נוסע להנאתו במרחבי השממה האוסטרלית, כשלפתע משאית ענקית מגיחה משום מקום, שועטת לכיוונו ופוגעת ברכבו. הוא מתעורר בבית חולים, פצוע ובלי מושג מי הוא - אלא שלכמה טיפוסים מפוקפקים כנראה שיש מושג לגבי זהותו, כי הם מגיעים ומתחילים לשאול שאלות בניסיון לאתר אותו.
תוך כדי הימלטות מרודפיו לעומק המדבר באוסטרלי, הבריטי המסתורי צריך לנסות להבין מי הוא, להתמודד עם הטיפוסים הביזאריים שהוא פוגש בדרך - ולפענח מה עשה בחייו שהביא עליו צרות מעין אלו. כי כנהוג בסיפורים מעין אלו, אפשר להניח בביטחון-מה שלא מדובר בטלית שכולה תכלת.
11 צפייה בגלריה
מתוך "התייר"
מתוך "התייר"
מתוך "התייר"
(צילום: Ian Routledge/Two Brothers Pictures/HBO)
מי בפנים: ג'יימי דורנן ("50 גוונים של אפור"), דניאל מקדונלד ("פאטי קייקס", "סקין"), שלום ברון-פרנקלין ("מכשפת"), אלכס דימיטריאדס ("הסטירה"), דיימון הרימן ("צדק פרטי").

הנושרת (The Dropout)

מתי ואיפה: 3 במרץ, הולו.
מה הסיפור: אחרי הסרט הדוקומנטרי בנושא, הגיע זמנו של הטיפול העלילתי לסיפורה המטורף של אליזבת הולמס - היזמית האמריקנית הצעירה שבגיל 19 בלבד הקימה את חברת תראנוס אשר פיתחה טכנולוגיה חדשנית לערכות בדיקות דם.
בשיאה, הוערכה החברה בשווי של תשעה מיליארד דולר, אולם עד מהרה החל הכול לקרוס - סדרת כתבות ב"וול סטריט ג'ורנל" חשפו כי דיווחי החברה היו שקריים, והולמס מצאה את עצמה מתמודדת עם תביעות בגין הונאת משקיעים, שעלולות לשלוח אותה לכלא ל-20 שנה.
11 צפייה בגלריה
מתוך "הנושרת"
מתוך "הנושרת"
מתוך "הנושרת"
(צילום: HULU)
מי בפנים: אמנדה סייפריד ("ילדות רעות"), נאבין אנדרוז ("אבודים"), וויליאם ה. מייסי ("פארגו"), לורי מטקאלף ("רוזאן"), סטיבן פריי ("אהבה וידידות"), מייקל איירונסייד ("גברים בחלל"), אלן ראק ("יורשים") ועוד.

אני אף אחת (Pieces of Her)

מתי ואיפה: 4 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: דרמת מתח עם וייבים חזקים של "היסטוריה של אלימות" (סרטו של דיוויד קרוננברג מ-2005), על פי רב המכר של קארין סלוטר. במרכזה של הסדרה אישה בעלת עבר מסתורי, אשר נחשף כאשר היא מתמודדת במיומנות יוצאת דופן עם תוקפים אלימים בדיינר מקומי.
בתה, שחזתה באמה מחסלת בקלות את התוקפים, מתחילה לחקור את ההיסטוריה של אמה בניסיון להבין מי היא בדיוק - בעוד טיפוסים מסוכנים מעברה של האם מתחילים להופיע, ושולחים את המשפחה למסע הימלטות.
11 צפייה בגלריה
מתוך "אני אף אחת"
מתוך "אני אף אחת"
מתוך "אני אף אחת"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: טוני קולט ("תורשתי"), בלה הית'קוט ("האיש במצודה הרמה"), דיוויד וונהאם (טרילוגיית סרטי "שר הטבעות"), ג'סיקה בארדן ("סוף הפאקינג עולם"), עומארי הארדוויק ("צבא המתים"), טרי אוקווין ("אבודים").

לייקרס: קבוצה מנצחת (Winning time)

מתי ואיפה: 7 במרץ, ב-HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: בשנות ה-80, הלוס אנג'לס לייקרס היו קבוצת הכדורסל המצליחה ביותר ב-NBA. כוכבי ענק כמו מג'יק ג'ונסון וקארים עבדול ג'באר, המאמן האגדי פאט ריילי וצוות ניהולי מבריק שכלל את הבעלים ג'רי באס והמנהל ג'רי ווסט – הלייקרס היו הכי נוצצים, הכי מדוברים והכי גדולים, וחמשת האליפויות שגרפה הקבוצה במהלך העשור יעידו על כך.
הסדרה מתארת את ההצלחה הגדולה ומתמקדת באנשים שאחראים לה - מאחורי הקלעים, בחדר ההלבשה ועל המגרש - לפי רב המכר Showtime שכתב ג'ף פרלמן, ובניצוחו של אדם מקיי ("מכונת הכסף", "אל תביטו למעלה") שכתב וביים, וגם רב עם חברו ושותפו וויל פרל מאחר והאחרון לא לוהק למרות שהובטח לו תפקיד.
11 צפייה בגלריה
מתוך "לייקרס: קבוצה מנצחת"
מתוך "לייקרס: קבוצה מנצחת"
מתוך "לייקרס: קבוצה מנצחת"
(צילום: Warrick Page/HBO)
מי בפנים: ג'ון סי.ריילי ("אחים חורגים"), ג'ייסון קלארק ("שליחות קטלנית: ג'נסיס"), אדריאן ברודי ("הפסנתרן"), ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אמא"), גבי הופמן ("טרנספרנט"), סאלי פילד ("פורסט גאמפ"), ג'יליאן ג'ייקובס ("קומיוניטי"), מייקל צ'יקליס ("המגן") ועוד.

העניין לגבי פאם (The Thing About Pam)

מתי ואיפה: 9 במרץ, הולו.
מה הסיפור: דרמת פשע המבוססת על סיפור אמיתי, שעוד בטרם עלייתה הצליחה לעשות רעש בשל התגובות לחליפת השומן שעוטה על עצמה כוכבת הסדרה רנה זלווגר.
זלווגר מגלמת את פאם האפ - תושבת מיזורי בגיל העמידה שהעידה נגד שכנה אחרי שאשתו נרצחה באלימות. השכן הורשע ונשלח למאסר עולם, אולם סדרה של אירועים ביזאריים - כולל רצח נוסף, ותגלית בנוגע לסכום כסף גדול שהעבירה הנרצחת להאפ - הובילו לכך שהוא שוחרר בעוד האפ הורשעה ברציחות ונשלחה למעצר עולם, כשהיא חומקת אך בקושי מעונש מוות.
11 צפייה בגלריה
מתוך "העניין לגבי פאם"
מתוך "העניין לגבי פאם"
מתוך "העניין לגבי פאם"
(צילום: Skip Bolen/NBC)
מי בפנים: רנה זלווגר ("ג'ודי - מעבר לקשת"), ג'וש דוהאמל ("מורשת יופיטר"), ג'ודי גריר ("משפחה בהפרעה"), קטי ניקסון ("על הפנים"), גדעון אדלון ("מאבדים את זה"), שון ברידג'רס ("דדווד"), גלן פלשלר ("בארי").

WeCrashed

מתי ואיפה: 18 במרץ, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: אחד מהסיפורים הגדולים של עולמות הטק והעסקים של השנים האחרונות - זה של WeWork ומייסדה הישראלי אדם נוימן - מקבל טיפול עלילתי ראשון אחרי הדוקומנטרי של הולו שיצא בשנה שעברה. נוימן, שהקים את חברת הנדל"ן המתמחה במשרדים ובחללי עבודה ב-2010, הביא אותה לשווי שוק מטורף של 47 מיליארד דולר עד 2019 - אולם בסמוך למועד ההנפקה בבורסה הבועה התנפצה.
שוויה של החברה דעך, ולאחר טענות על התנהגותו של נוימן וניהולו הכושל, הוא הודח מהחברה שהקים - וקיבל 1.7 מיליארד דולר מהתאגיד היפני שהשקיע בה. הסדרה תעקוב אחר עלייתו ונפילתו של נוימן, תוך כדי התמקדות באופי ניהולו את החברה יחד עם אשתו רבקה, שהייתה מעורבת בה עמוקות.
11 צפייה בגלריה
מתוך WeCrashed
מתוך WeCrashed
מתוך WeCrashed
(צילום: + AppleTV)
מי בפנים: ג'ארד לטו ("בית גוצ'י"), אן התאוויי ("אושן 8"), אמריקה פררה ("בטי").

משאבי אנוש (Human Resources)

איפה ומתי: 18 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: סדרת ספין-אוף מוצדקת שבמוצדקות ל"פה גדול" המלוכלכת והנהדרת של נטפליקס, שעוקבת אחר עובדי המחלקה לניטור וניתוב רגשות המתבגרים החרמנים והמבולבלים של סדרת האם - מפלצות ההורמונים, מכשף הבושה, חתולת הדיכאון וגם טיטו, יתוש החרדה.
למה אפשר לצפות? לסוג של קומדיית מקום-עבודה, רק דרך הפריזמה המבריקה - ושוב, המלוכלכת עד להדהים - של יוצרי "פה גדול" ניק קרול, מארק לוין, ג'ניפר פלאקט ואנדרו גולדברג, בתוספת קלי גלוסקה שהפיקה את סדרת האם. אפשר לצפות לכיף גדול, בקיצור.
11 צפייה בגלריה
מתוך "משאבי אנוש"
מתוך "משאבי אנוש"
מתוך "משאבי אנוש"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ניק קרול ("הליגה"), מאיה רודולף ("מסיבת רווקות"), פמלה אדלון ("דברים טובים"), בובי קנאבל ("אימפריית הפשע"), טנדי ניוטון ("ווסטוורלד"), דיוויד תיוליס ("וונדר וומן"), ג'ין סמארט ("השומרים"), ג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורדים") ועוד.


אטלנטה - עונה 3 (Atlanta)

מתי ואיפה: 26 במרץ, yes.
מה הסיפור: אחרי הפסקה ארוכה חוזרת הדרמה הקומית השאפתנית והייחודית של דונלד גלובר לעונתה השלישית, אחת לפני אחרונה (שצפויה להגיע בסתיו 2022).
הפעם, הסיפור מתרחש באירופה ועוקב אחר מסע ההופעות של פייפר בוי ברחבי היבשת, כשאליו מתלווים ארן, דריוס ואן. חובבי הסדרה כבר יודעים לצפות לשילוב המבריק שלה בין הדרמטי לקומי, בין המציאותי לסוריאליסטי, וכנראה שה"מציאותי" הפך למעט מציאותי מדי כשההפקה עברה ללונדון, וגלובר וחבריו לקאסט חוו מעוברים ושבים מטר עלבונות בנוגע לצבע עורם.
11 צפייה בגלריה
מתוך "אטלנטה"
מתוך "אטלנטה"
מתוך "אטלנטה"
(צילום: FX)
מי בפנים: דונלד גלובר ("קומיוניטי"), בראיין טיילר-הנרי ("נצחיים"), לקית' סטנפילד ("תברח"), זאזי ביטס ("ג'וקר").

ברידג'רטון - עונה 2 (Bridgerton)

מתי ואיפה: 25 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: שלל מעריצי הדרמה התקופתית הפרוגרסיבית והלוהטת של שונדה ריימס (אם כי יוצרה הוא כריס ואן דוזן, שעיבד את ספריה של ג'וליה קווין), התייצבו! יופי, עכשיו שהתייצבתם, בטח תשמחו לדעת שעונתה השנייה של הסדרה, שהפכה לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר של נטפליקס כשעלתה ב-דצמבר 2020, מצאה תחליף לאובדנו המצער של כוכב העונה הראשונה רגאיי-ז'אן פייג', שגילם את הדוכס סיימון באסט: ג'ונתן ביילי, המגלם את אנתוני ברידג'רטון, בנה הבכור של המשפחה, שנחוש למצוא לו כלה.
האם אחת מהאחיות קייט ואדווין שארמה שהגיעו זה עתה מהודו, תהיה בת המזל? קייט, ספציפית, מסומנת כגיבורת העונה החדשה, בניסיונותיה להגן על אחותה מפני האציל המחזר אחריה. אולם בדיוק כמו אנתוני, שמבין כי ייתכן ושם עינו על האחות הלא נכונה, גם קייט מתחילה לנהות אחר הבכור לבית ברידג'רטון. ואתם יכולים להיות בטוחים שיחסי האהבה-שנאה שלהם יגיעו לשיא חושני להפליא.
11 צפייה בגלריה
מתוך "ברידג'רטון", עונה 2
מתוך "ברידג'רטון", עונה 2
מתוך "ברידג'רטון", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ג'ונתן ביילי ("ברודצ'רץ'"), סימון אשלי ("חינוך מיני"), צ'רית'רה צ'אנדרן ("אלכס ריידר"), פיבי דינבור ("יאנגר"), שלי קון ("טרה נובה"), גולדה רשובל ("איסטאנדרס"), פולי ווקר ("רומא") ועוד.

פצ'ינקו (Pachinko)

מתי ואיפה: 25 במרץ, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: הדרמה התקופתית החדשה של אפל TV פלוס מבוססת על רב המכר של הסופרת הקוריאנית-אמריקנית מין-ג'ין לי, ופורשת בפני הצופה סאגה רחבת היקף העוקבת אחר משפחת מהגרים קוריאנית במשך ארבעה דורות, מ-1883 ועד ל-1989.
11 צפייה בגלריה
מתוך Pachinko
מתוך Pachinko
מתוך Pachinko
(צילום: +AppleTV)
הסיפור מתחיל מעקירתה של המשפחה ליפן בעת הכיבוש היפני של קוריאה, דובר שלוש שפות (קוריאנית, יפנית ואנגלית) ומעלה בין היתר סוגיות של גזענות מערכתית ודעות קדומות, אם כי במרכזו, כמובן, סיפור אהבה. לעיבוד הטלוויזיוני אחראית סו הו, שבין היתר כתבה שניים מפרקי The Terror הנפלאה.
מי בפנים: יון יו-ג'ונג (זוכת האוסקר על תפקידה ב"מינארי"), לי מין-הו, ג'ין הא (DEVS), אנה סוואי ("מהיר ועצבני 9").

הנערה מפליינוויל (The Girl From Plainvillle)

מתי ואיפה: 29 במרץ, הולו.
מה הסיפור: ב-2014 נמצא מת ברכבו צעיר בשם קונרד רוי מעיירה קטנה במסצ'וסטס. סיבת המוות הוכרזה התאבדות, אלא שאחרי שבדקו את האלפון הסלולרי שלו, גילו חוקרי המשטרה סדרה ארוכה של תכתובות בין רוי למישל קרטר, נערה שחיה בפליינוויל, עיירה לא רחוק ממקום מגוריו. השניים נפגשו כמה שנים מוקדם יותר, בעת שבילו בחופשה בפלורידה, ונוצר ביניהם קשר מעוות – רוי חלק עם קרטר את מחשבותיו האובדניות, וזו עודדה אותו להתאבד.
אחרי שנחשפו התכתובות, קרטר הועמדה לדין בעוון גרימת מוות ברשלנות, נשפטה לשנתיים וחצי שנות מאסר, ואחרי פרסום הפרשה הפכה לאחד מהאנשים השנואים ביותר בארצות הברית - וזאת למרות טענותיה שדווקא ניסתה להניאו מהמעשה. הסדרה מגוללת את הסיפור הביזארי והעצוב, ומגיעה מהתסריטאית ליז האנה, שהייתה מועמדת לאוסקר על התסריט ל"העיתון" של סטיבן ספילברג.
מי בפנים: אל פנינג ("קתרינה"), קולטון ראיין ("הומלנד"), קלואי סביני ("אהבה גדולה"), נורברט לאו בוטס ("קשר דם"), קארה בונו ("דברים מוזרים").

מון נייט (Moon Knight)

איפה ומתי: 30 במרץ, דיסני פלוס.
מה הסיפור: דרמת גיבורי העל החדשה של דיסני-מארוול עוקבת אחר בחור בשם מארק ספקטור, הסובל מהפרעת זהות דיסוציאטיבית - קרי, שלל זהויות המושלות בו.
ייתכן שזו הסיבה לכך שלספקטור, שאותו אנו מכירים תחילה כבחור בריטי נעים הליכות בשם סטיבן גרנט, מתגלגלת רוחו של אל הירח המצרי הקדום קונשו, ש"גואל" אותו מחיי האלימות שלו ומסליל אותו לעבר אלימות ממוסדת ומוצדקת יותר, שנועדה להשיב את הסדר על כנו ולהגן על החפים מפשע. וכך נולד מון נייט בעל הברדס, שבהחלט איננו גיבור על מהזן הצדקני והחמוד יותר, אלא שייך לעדות הוויג'ילנטים הברוטליים מזן באטמן. בקיצור, זה ייגמר בדם.
11 צפייה בגלריה
מתוך "מון נייט"
מתוך "מון נייט"
מתוך "מון נייט"
(צילום: Marvel Studios)
מי בפנים: אוסקר אייזק ("חולית"), אית'ן הוק ("התבגרות"), מיי קלאמיי ("ראמי") והשחקן הצרפתי המנוח גספר אוליאל ("זה רק סוף העולם").