מעט יותר משבועיים לאחר שהשיקה שיר חדש עם אלטון ג'ון, בריטני ספירס מנמיכה את הציפיות של מעריציה עם הודעתה שלא תעלה שוב על הבמות. בפוסט ארוך שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה, הזמרת כותבת שוב על התהליך שעברה ב-13 השנים של האפוטרופסות שלה ומתלוננת כי בתקופה הזו לא היה לה חופש יצירתי על הקליפים שלה, שנאלצה להופיע עם כמות רקדנים שלא הייתה שלמה איתה, ושהעבודה עם הצלמים הייתה חוויה לא נעימה עבורה.
1 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס
(צילום: AP)
"התמונות המקצועיות לכאורה היו נוראיות בכל סיבוב הופעות", היא כתבה בפוסט, שנמחק ופורסם לאחר מכן שוב ללא הטקסט, לצד תמונה חושפנית. "היו יכולים לפחות לערוך אותן מעט בשבילי. הצילומים בשביל המופע החדש בווגאס היו באמת הכי גרועים אי פעם… אני התרגשתי לקבל את התמונות אחרי חמישה חודשים של סיבוב הופעות… והם אפילו לא הראו לי אותן… אני מעדיפה לצלם את עצמי בסטודיו מאשר לעבוד עם האנשים הכי פוגעניים שנתקלתי בהם בחיי".
ספירס אומרת שהחוויות מהשנים האחרונות גרמו לה לטראומה ושהיא לא בטוחה אם תופיע שוב אי פעם, כשההופעה האחרונה שלה הייתה בווגאס בשנת 2017. "יש לי טראומה לכל החיים. וכן, אני ממש עצבנית וכנראה לא אופיע יותר לעולם בגלל שאני עקשנית וכך אעביר את המסר שלי".
עורך דינה של ספירס מת'יו רוזנגרט שיבח את הכוכבת על חזרתה הגדולה לאחר שנים של קשיים משפטיים. "אחרי שניצחנו בקרבות בבית המשפט והצלחנו להסיר את האפוטרופסות בשנה שעברה, הוצפתי בשאלות בנוגע לתוכניות העתידיות של בריטני", הוא סיפר למגזין "רולינג סטון", "התשובה שלי הייתה פשוטה: 'לראשונה מזה 13 שנים התשובה הזו תלויה באדם אחד בלבד - בריטני'".