בריטני ספירס ואלטון ג'ון, שתי אגדות פופ, שיחררו לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) דואט משותף בשם Hold Me Closer בכל שירותי הסטרימינג השונים.
2 צפייה בגלריה
בריטני ספירס ואלטון ג'ון
בריטני ספירס ואלטון ג'ון
בריטני ספירס ואלטון ג'ון
(צילום: AP)
בשבועות האחרונים הצמד העלה את מפלס ההייפ כשנקב בתאריך היציאה של הסינגל המדובר וגרם למעריצים לספור את הימים עד לתאריך היעד. שם השיר לקוח כמובן מהפזמון של אחד מלהיטיו הגדולים ביותר של ג'ון, Tiny Dancer מ-1971.
עבור ספירס זהו שיר חדש ראשון שיוצא מאז 2016, וגם מסמל את הדרך החדשה בחייה, אחרי שהצליחה להשתחרר סופית מהאפוטרופסות של אביה, שנמשכה 13 שנים.
(האזינו לסינגל החדש של השניים)
"אוקי דוקי... השיר הראשון שלי מזה שש שנים", צייצה ספירס לקראת יציאת הסינגל. "זה די מגניב שאני שרה יחד עם אחד האמנים הקלאסיים של זמננו, אלטון ג'ון! אני נמצאת בסוג של הצפה רגשית... זה ביג דיל עבורי".
השיר הוא המשך ישיר לג'ון בשיתופי הפעולה והסימפולים שהוא מבצע ללהיטיו הגדולים. בשנה שעברה הוציא יחד עם דואה ליפה את Cold Heart, שכלל חלקים מ-Rocket Man, שירו הנהדר מ-1972.
אתמול הזמר בן ה-75 התראיין באריכות ל"גרדיאן" הבריטי וסיפר בין היתר על תוכניותיו העתידיות לשיתופי פעולה. "אני רוצה לעשות אחד כל שנה בשביל הכיף", הוא סיפר. עוד אמר שאת הרעיון לשתף פעולה עם ספירס קיבלו מבן זוגו דייויד פרניש, כשג'ון קרא לו, "רעיון די מדהים".
"כולם אמרו שהם לא חושבים שהיא יכולה לשיר יותר", הוא אמר במהלך הריאיון. "אבל אני אמרתי שהיא הייתה מבריקה כשהיא החלה, אז אני חושב שהיא כן. והיא בהחלט כן, ואני כל כך התרגשתי ממה שהיא עשתה".
"היא נעדרה כל כך הרבה זמן – וזה גרם לכל כך הרבה פחד אצלה, כי בגדו באמון שלה כל כך הרבה פעמים והיא לא באמת הייתה בעין הציבור באופן רשמי המון זמן", הוא הוסיף. "החזקנו לה את היד לאורך כל התהליך והבטחנו לה פעם אחר פעם שהכול הולך להיות בסדר".
זו ממש לא הפעם הראשונה שג'ון מושיט יד לעזרה למוזיקאים שזקוקים לעזרה, אישית או מקצועית – מג'ורג' מייקל, רובי וויליאמס וג'רי הורנר (האליוול) בשנות ה-90 ועד לאמנים עכשוויים כמו לואיס קפאלדי, אוליבר סים וסם פנדר. בריאיון טען שאת המוטיבציה לסייע הוא שואב מהמאבקים וההתמודדויות שהוא עבר בחייו.
2 צפייה בגלריה
אלטון ג'ון
אלטון ג'ון
"אני הייתי שבור, הייתי במקום נורא". אלטון ג'ון
(צילום: Tristan Fewings/Getty Images)
"זה קשה כשאתה צעיר", הוא טען. "בריטני הייתה שבורה. אני הייתי שבור מיד אחרי שהתפכחתי. הייתי במקום נורא, זה היה מזעזע. ולמזלי, אני פיכח כבר 32 שנים והכי מאושר שהייתי בחיי. עכשיו יש לי את הניסיון לייעץ לאנשים ולעזור להם כי אני לא רוצה לראות אף אמן במקום אפל. הרבה אמנים, כך הם נראים מבחוץ, מאוד מעריכים את עצמם, אבל הם לא וזו הסיבה שאנחנו עולים לבמה ומקבלים מחיאות כפיים, ואז אנחנו יורדים ממנה וחוזרים להתחלה".