חברים וקולגות מתפללים לשלומו של הזמר עידן עמדי: לאחר פציעתו הקשה אתמול (יום ב') במהלך קרבות ברצועת עזה, עמדי פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם הוא מורדם ומונשם עם רסיסים בכל חלקי גופו. עם היוודע הבשורה, הרשת התמלאה בתגובות מודאגות מצד חבריו למסך ולבמה.
5 צפייה בגלריה
עידן עמדי והרמטכ"ל
עידן עמדי והרמטכ"ל
עידן עמדי והרמטכ"ל, הרצי הלוי
"אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי, מהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכול בצד ולצאת להילחם. תחילה בצפון ואז בדרום", פרסמו הצהרה משותפת ליאור רז ואבי יששכרוף, שעבדו לצד עמדי בסדרה שיצרו, "פאודה". "אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת 'פאודה' מוסרת למשפחות הנפגעים תנחומים, ולמשפחות הפצועים רפואה שלמה".
גם רונה לי שמעון, שמגלמת את בת זוגו הטלוויזיונית ב"פאודה", הגיבה: "אתה האיש הכי אציל נפש שאני מכירה עידן. אין עוד אנשים כמוך. אין פרטנרים כמוך. הלב הטהור והנדיב שלך פועם חזק תמיד. אהבת האדם שלך הולכת תמיד רגע לפני החיוך המבויש שלך", פרסמה שמעון באינסטגרם, והמשיכה: "כבר שעות אני מחזיקה חזק בפנים תפילה. לחבר אהוב כל כך. לנשמה יפה ומיוחדת. מה-7 באוקטובר אתה נלחם כמו אריה. עם כל הילדים הכי טובים שלנו. אתה גיבור עידן. אני אוהבת אותך. מחכה כל כך לראות את העיניים הטובות שלך. ליבי עם כל המשפחות שממשיכות לשלם מחיר קשה מנשוא על הלחימה על המולדת היפה שלנו. יפי הבלורית והתואר (והטוהר). עידן תבריא מהר. מחכים לך".
5 צפייה בגלריה
מתוך "פאודה"
מתוך "פאודה"
עמדי (מימין) עם ליאור רז, דורון בן דוד ויעקב זדה דניאל, מתוך "פאודה"
(צילום: באדיבות yes)
"עידן עמדי, אחי היקר והגיבור, אוהב אותך", פרסם בפייסבוק חבר הכנסת חילי טרופר, "כפי שסגרנו - מחכה לקפה שאחרי המלחמה, ואחרי שתתאושש מהפציעה הקשה שלך היום. לפני כמה ימים התכתבנו ושלחתי לעמדי סרטון מצחיק של עידן ניידץ, שבמשחק 'ארץ, עיר, מלחמה' עם ילדיו הם עוצרים באות ע', ואז לכל השאלות התשובה היא עידן עמדי. זמר באות ע' - עידן עמדי. שחקן באות ע' - עידן עמדי. לוחם באות ע' - עידן עמדי. אישיות באות ע' - עידן עמדי. וזה כל כך מדויק. עמדי הוא אחד, יחיד ומיוחד".
שחקן הכדורסל ב-NBA, דני אבדיה, עלה למגרש עם נעליים שעליהן נכתב: "לרפואת עידן בן טובה עמדי".
5 צפייה בגלריה
הנעליים של אבדיה עם המחווה לעידן עמדי
הנעליים של אבדיה עם המחווה לעידן עמדי
המחווה של דני אבדיה
(צילום: מתוך האינסטגרם)
5 צפייה בגלריה
עידן עמדי
עידן עמדי
עידן עמדי
צביקה הדר, שבתוכניתו "כוכב נולד" עמדי התגלה בשנת 2010, כתב לו: "עידן יא'אהוב, כולנו איתך. מחבקים אותך ואת המשפחה, ואני יודע שנצחק על זה ונשיר על זה ונתחזק מזה, כי אתה חזק ואתה מאלה שלא מדברים - אלא עושים, ועושים את כולם טובים יותר! ועכשיו מחזיקים אצבעות ומתפללים. זמן לרפואה שלמה". אסי עזר הצטרף לדברים וכתב: "תהיה חזק עידן, כולנו מתפללים בשבילך ולמענך".
גם חבריו לבמה פנו לרשתות החברתיות כדי להביע את דאגתם כלפי המוזיקאי. "לעידן חברי היקר, האהוב והאמיץ", כתב שלמה ארצי, "מאחל לך החלמה מהירה. דואג לך ואוהב אותך, ומחכה כבר לבוא לבקר אותך כשאתה בריא וחזק". הזמרת דיקלה שיתפה את עוקביה בסטורי כשכתבה: "אוהבת אותו כל כך, מתפללת לשלומו", בעוד רן דנקר הוסיף: "עידן גיבור, אתה חזק ואנחנו מתפללים לרפואתך המלאה במהרה!".
נינט טייב, פרסמה תמונה לצידו של עמדי וכתבה: "התמונה הזו צולמה מאחורי הקלעים של ההופעה של עידן בקיסריה לפני שלוש שנים בערך. בעולם מתוקן, רק על במות כאלה הוא צריך להופיע, לא באף מהדורה של חדשות. עידן יצור מיוחד, כולנו יודעים את זה. הוא גם אמן בחסד עליון וגם גיבור בחסד עליון. בבקשה להתפלל בשבילו ובשביל כל הגיבורים שנלחמים עכשיו על החיים שלנו ועל החיים שלהם".
גם מירי מסיקה שיתפה בסטורי שלה: "מתפללת לשלומו של עידן בן טובה. עמדי, אחי היקר, שנפצע קשה בעזה. לבקשת המשפחה תתפללו לשלומו ולשלומם של כל הפצועים שלנו". הראל סקעת סיפר: "אתה אחד האנשים הכי חזקים שאני מכיר. מתפלל לרפואתך ויודע שהכול יהיה בסדר. אמן עליך אח יקר", והראפר סטטיק איחל להחלמתו: "אין במדינה שלנו עוד גבר כמו עידן עמדי. תבריא מהר יא'אריה".
5 צפייה בגלריה
עידן עמדי
עידן עמדי
עידן עמדי
(צילום: מוטי קמחי)
בחודשים האחרונים פורסמו מספר תיעודים מהרצועה שבהם הופיע עמדי, המשרת בחיל ההנדסה. תחילה שובץ בגבול הצפון, אולם בהמשך נמנה עמדי על הכוחות הראשונים שהגיעו לעזה - ואף הניף את דגל "נובה" על חוף הים בעזה לזכר נרצחי המסיבה ברעים. במהלך הלחימה בעזה, באחד מהסרטונים שפורסמו משם, הכריז עמדי בקולו על פיצוץ בית ספר בשכונת שג'אעיה בעזה, שבו התגלו תשתיות טרור.
פורסם לראשונה: 23:27, 08.01.24