ההייפ עשה את שלו: 253 מיליון דולר, זה הסכום המטורף שהכניס "ספיידרמן: אין דרך הביתה" בבתי הקולנוע בארצות הבית בסוף השבוע הראשון להקרנתו, כך על פי דיווחים רשמיים של סוני.

הנתונים המרשימים הללו סידרו לספיידי את הפתיחה השלישית אי פעם (!) בארה"ב כשהוא עוקף על הדרך את "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" (247.9 מיליון דולר).
כמובן שהסרט ניפץ גם כמה שיאים בלתי נתפסים – זוהי הפתיחה הטובה ביותר בחודש דצמבר וגם הטובה בתולדות סוני, שמחככים ידיים בהנאה וסופרים את המיליונים שלא מפסיקים לטפס.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
מספרים בלתי נתפסים. מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
(באדיבות פורום פילם)
למי שתוהה, בשני המקומות הראשונים נמצאים שני סרטי מארוול נוספים – "הנוקמים: סוף המשחק" (357.1 מיליון דולר) ו"הנוקמים: מלחמת האינסוף" (257.7 מיליון דולר).
מי שהיה בסוף השבוע האחרון בבתי הקולנוע יודע שהמגמה דומה גם בישראל – אולמות הקולנוע מלאים, כשלוח הזמנים מציג עשרות הקרנות בכל קומפלקס. למעשה מעל 250 אלף צופים בארץ צפו בספיידרמן מנסה להביס את דוקטור אוקטופוס (אלפרד מולינה), הגובלין הירוק (ווילם דפו), אלקטרו (ג'יימי פוקס) ושאר הנבלים – יותר מכל סרט מארוול אחר.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
גם בישראל נהרו לבתי הקולנוע. מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
בחישוב מהיר, לפחות על פי דיווחים לא רשמיים, ההכנסות אמורות להגיע ליותר מ-600 מיליון דולר – ומדובר פה בסך הכל על סוף שבוע אחד, כן? וזה בלי שהסרט הוקרן עדיין בסין, מה שבוודאות יקפיץ בהרבה את המספרים הגבוהים גם כך, אך לא ברור מתי זה יקרה בדיוק.