סוני בצרות: חלקים גדולים מ"ספיידרמן: אין דרך הביתה", שיצא לקולנוע בישראל אתמול (ד') בערב הודלפו ביממה האחרונה ליוטיוב, ובסוני עושים ככל שביכולתם כדי להוריד אותם מהרשת.
סרטונים רבים, שהאיכות בהם נעה בין מגורען במיוחד לדי טוב, צצו להם ביוטיוב, ובכל פעם שמגיעים לאחד כזה, האלגוריתם של המערכת מוצא קטעים נוספים. רוב הקטעים מכילים כתוביות וחלקם אף דיבוב לשפות שונות.
סוני פעלה במרץ כדי להשבית את המשתמשים שאחראים להדלפות, ודקות ספורות אחרי שחלקם הועלו הם נמחקו והמערכת החזירה הודעת שגיאה. "הווידאו לא זמין. הווידאו הזה מכיל תוכן ששייך לסוני, שנחסם בארצך עקב הפרת זכויות יוצרים".
2 צפייה בגלריה
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
סוני מנסה לנקות את הרשת. מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
(באדיבות פורום פילם)
מאז הבכורה העולמית שנערכה ביום שני האחרון, צוות השחקנים בכיכובם של טום הולנד, זנדאיה ובנדיקט קמברבאץ' מפצירים באלו שצפו בסרט לא להרוס אותו לשאר המעריצים הנלהבים.
הסרט הוא אחד המצופים, אם לא המצופה ביותר ב-2021, כאשר טרם יציאתו האינטרנט התמלא בתיאוריות, ניחושים והימורים לגבי מי יהיו (ומי לא יהיו) בו.
אחת המפיקות בפועל, ויקטוריה אלונסו, דיברה על החשש מספוילרים על השטיח האדום בבכורה העולמית: "אל תדברו על זה. תנו לאנשים לחוות את הסרט בצורה שהם רוצים לחוות אותו. כי אם אתם כבר יודעים מה קורה, אז אין סיבה להרוס לאחרים. יש הרבה הפתעות, אז תנו לאנשים ליהנות ממנו".
2 צפייה בגלריה
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
אולי בכלל צריך לעשות כישוף כדי שזה יעבוד. מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
הוליווד נלחמת בפיראטיות שנים רבות, כשב-2009 זכור מקרה קיצוני, כשעותק לא סופי של הסרט "אקס-מן המקור: וולברין" הועלה לרשת והורד כמעט 5 מיליון פעמים. ההערכות בחברת פוקס המאה ה-20 טוענות שהסרט איבד כ-20 מיליון דולר מהכנסות בשל אותה הדלפה.